06.03.2018 Buse Çetin Classroom Observation

Teacher's Name: Erdi Bugay
Grade: 8A
Hours: First and second hours
Course Book: Moonlight (ikinci saat)
General Notes:İlk ders ben unofficial sunumumu yaptım. Genel olarak güzel ve eğlenceli bir dersti. 7. ünitenin konusu tourism ve hoca bunu istediğim grammar konusu ile coverlayabileceğimi genel olarak grammar konularını bitirdikleri için grammar review gibi yapabileceğimi söylemişti. Bir hafta öncesinin konusu prefer/would rather olduğu için onu tercih ettim. Çocuklarla iletişim ya da classroom management konusunda sorun yaşamadım. Sadece 2. aktivitemde daha çok katılım yapacaklarını düşünüp planlamıştım, ve son aktivitemde artı bir 5 dakikam daha olsa daha rahat bir çalışma süresi olabilirdi zaman bi' 5 dakika az geldi bana :D
İkinci derste Mooblight kitabından listening activitesi yaptılar, dictation.

Teacher's Name: Zeynep Tüzün
Grade: 7A
Hours: Third and fourth hours
Course Book: Check it out
General Notes: Genel olarak her iki derste de listening activitesi yaptılar. Önce record dinleyip onunla ilgili multiple choice soruları cevapladılar, başka bir dinleme metninde de sırayla bana ve Cansu'ya okuttu ve çocuklar fill in the blanks aktivitesi yaptı. İkinci ders grammar review yaptı çünkü sınavları varmış. Past perfect ve past tensei tekrar ettiler, Tahtaya grammar ruleları yazdı, sonra akıllı tahtada countable uncountablelar ile ilgili aktivite yaptılar. Dersin son 10 dakikası yapacak etkinlikleri kalmadığı için hoca kağıda çocukların isimlerini yazdı ve randomly çekti. ismi çıkan çocukla da soru cevap yaptılar.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018