16.03.2018 Türkan Etiz
2E
Unofficial teaching’imi yaptim.
Bunun icin bir worksheet kullandim. Peer’im beni gozlemledi.
Konumuz present continous tense idi. Sinifimiz oldukca sorunlu bir
sinifti, ogretmenin sozu dinlenmiyor ve ingilizce bilgileri oldukca
zayif. Bu sinifta yapmak istememin sebebi aslinda mucadele etme
becerimi olcmekti fakat bu kadar zayif bir ingilizce sinifinda iki
ogretmenin bulunmasi gerekli bence, cunku ogrenciler worksheet’i
tek baslarina yapamiyorlar beraber yapmaya kalktigimizda da
dinlemiyorlar. Sadece tek bir ogrencinin ingilizceye ilgisi var.
Sonuc olarak sinif seviyesinin ve duzeninin ne kadar onemli
oldugunu anlamis oldum.
2B
2saat
1.saat Present continuos konusu
isleniyordu. Bir worksheet uzerinden hem sorular cevaplandi hem de
konu pekistirildi. Ogretmen tahtayi kullanarak sorulari ve
cevaplari yazdi. Ogrencilerden birkaci huzursuzluk cikarmaya
calissa da ogretmen bunu profesyonelce engelledi. Ogrenciler
sorulari cevapladilar, sorularin icerisinde olumsuz cumle kurma,
soru sorma gibiki birtakim yonergelerde vardi. Herhangi bir olumsuz
davranis gozlemlemedim, oldukca yararli bir dersti. 2.saat
Worksheet’i cevaplamaya devam ettiler. Ogrenci wait’in tanimini
sordu fakat bazen sadece ingilizce konusmak mi dogru diye dusundum,
ogretmen o an tam olarak yanitlamadi cunku yapmakta oldugu bir
aktivite vardi zaten, bir de wait’in tanimi icin dusunmesi
gerekirdi. Belki sadece turkce soyleseydi ogrenci wait’in ne
oldugunu anlardi.
Comments
Post a Comment