Buse Çetin 20.03.2018 Class Observation

Teacher's Name: Erdi Bugay
Grade: 8A
Hours: First and second hours
Course Book: Depp (ilk saat)
General Notes: Ödev kontrolü ve ödev verdiği etkinliklerin sözel olarak cevaplanması, bilinmeyen kelimelerin yine türkçe karşılıkları ile tahtaya not edilmesi.
İkinci saat Cansu'nun sunumu: İlk sunumuna oranla sınıf içerisindeki hal hareketleri ve tonlaması daha iyiydi. Sınıfta yarış yapılıyor olması herkesin derse daha istekli katılmasını sağlıyor, bu aynı zamanda da group work. Sadece etkinleri cevaplarken çocuklara why? diye sorsa etkinlik bence amacına daha yönelik olabilirdi. Karışık halde verilen cümlelerden diyalog oluşturulması bekleniyor ama acaba çocuklar ordaki ipuçlarını yakaladılar mı yoksa random mı buldular we dont know. Aynı zamanda peer correction yapması gerektiğini düşünüyorum. Bence sunumdaki en onu zorlayan nokta note-taking. Çünkü bu hadi kağıtları çıkarın note-taking yapacağız denilecek bir şey değil, kendi tekniği, kısaltma şekli, nerde nasıl ne not edilir gibi birçok önemli noktası olan bir teknik ve etkinlik olarak kullanılmak isteniyorsa direkt hadi dinleyip note taking yapacağız demek doğru olmayabilir, keza çocuklar da teacher biz bu adamın dediklerine yetişemiyoruz nasıl hepsini yazalım diye sordular ve Cansu videoyu durdurup anlatmak zorunda kaldı, bu açıklamaları videodan önce yapabilirdi. Son olarak akıllı tahtada birtakım sorunlar yaşandığı için videoyu bilgisayardan açmak zorunda kaldı ve hem görsel olarak hem de duyarak takip etmek bilgisayardan daha zordu, bunun yerine bir back-up activity uygulayabilirdi ama lesson planinde alternative activity yoktu. Bu aksaklıklar yüzünden de debatei kısa kesmek zorunda kaldı ve zamanını yetiremedi.

Teacher's Name: Zeynep Tüzün
Grade: 7A
Hours: Third and fourth hours
General Notes: İlk ders sınav ikinci ders benim sunumum. Yaşadığım en büyük sorun hocanın bana revision yap demesi ama aslında çocukların konuyu asla bilmemesi. Fakat ben etkinliklerimi daha çok tekrara yönelik hazırlamıştım o yüzden ben çaldım ben söyledim gibi oldu. Derse katılmaları için çok fazla örnek verdim kendim sordum kendim cevapladım yine örnek verdim ama aktivitelere katılmakta zorlandılar çünkü grammar olarak i wish i gone to holiday diyen öğrenciler bunlar. Konumun wish olması ve öğrencilerin seviyesinin düşük olması sebebiyle group work yapamadım bu yüzden derste konuşmaktan ben bile sıkıldım. 

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018