Damla OKÇU Gözlem Raporu 27.03.2018

1-2 saat
Esin Özertuğrul 6-A

İlk ders Esin hoca tahtadan bir resim açtı should la ilgili , should renkli bi arka plana yazılmıştı yanlarında da örnek cümleler vardı. Öğrenciler defterlerini çıkarıp tahtadaki resmin aynısını defterlerine yaptılar. Renkli kağıtlar kestiler.


İkinci saat ben ilk official sunumumu yaptım. Konum wild animals (mammals) idi. Bu yaş için kolay bi konuydu zaten dersin öğretmeni bir grup altında memeliler sürüngenler gibi hayvanları body partlarıyla birlikte anlatmamı istedi. İlk olarak sınıfa hiç hayvanat bahçesine gidip gitmediklerini sordum daha sonra orada hangi hayvanları gördüklerini anlatmalarını istedim. İlk aktivitem de tahtaya renkli hayvan resimleri asıp body partlarını bilip bilmediklerini sorup ok işaretleri çıkartarak pençe,kuyruk, kürk , yele , fildişi,hortum gibi body partlarını yazdım. 14 hayvanım vardı bü yüzden yapıştır sil uzun sürdü. Ne yazık ki 6-A enerjisi çok düşük ve çok sessiz bir sınıf konuşmayın etmeyin gibi bir porblemle karşılaşmıyoruz fakat sessiz oldukları için ders öyle çok enerjik çok neşeli geçmiyor. İkinci aktivite olarak wild animalsla ilgili listening text verip bu textle ilgili sorular dağıttım. Soruları kendim hazırladım ve listening parçasını sınıfa iki kere dinlettim. Listening textin içinde bilmedikleri kelimeler olduğunu düşündüğüm için bu kelimelerin bazılarını ingilizce anlamlarıyla tahtaya yazdım onlar dinlediği sırada ama keşke bunu parçayı dinletmeden önce yapıp bilip bilmediklerini sorsaydım pre listening gibi bu noktada hata yapmış oldum. Daha sonra hepberaber sırayla soruları cevapladık . En son aktivite olarak ta oyun oynattım. Onlara hayvan resimlerinden flash cardlar hazırladım ve sınıfı iki gruba böldüm. Her gruptan bir kişi tahtaya çıkıp ordaki hayvanın body partlarıyla birlikte resmi anlatmaya çalıştı bilen grup 10 puan aldı. Oyun oynattığımda neşeli ya da istekli değillerdi oynamak için oynadılar. Teşekkür edip dersi bitirdim.

3-4 Erdi Bugay
7-B
Son iki saat konferans olduğu için gözlem yapamadık.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018