ECE BUYURAN 20.03.2018 OBSERVATION REPORT

3C KÜBRA ZAFER
Hour: 1
Pınar'ı gözlemlemek için o sınıfa katılmak zorunda kaldım çünkü son officialımı farklı bir sınıf ve levelda yapmam gerekiyordu. Bende Pınar'ı gözlemlerken hem sınıfı ve onalırın seviyelerini hemde hocanın nasıl bir ders anlatımı görmek istediğini anladım.

2.sınıflar tiyatroya gittikleri için bu hafta hiçbir sınıfımın dersine katılıp onları gözlemleme fırsatım olmadı.
 Bu yüzden diğer derste 3D sınıfına binbir rica girdik ve 1 ders kalmamıza izin verildi.

3D KÜBRA ZAFER
Hour: 1
topic: is going to
Sınıf çok sessiz ve mutsuzdu. Etkili bir ders anlatımı ve işleyişi olmadı. Aynı öğrenciler derse katılıyor. Sınfı canlandırmak ve derse katmak için hocanın da hiç bir hareketi olmuyor. 1-2 örnek cümleyle derse başladı. Smartboard'tan aktivite açtı. Aynı çocuklar cümleleri doldurmaya devam etti. Diğer çocuklar ayakta uyuyorlardı. Çok cansız bir sınıftı ben bile mayıştım.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018