Kardelen Ozel - 20.03.2018 - Observation Report

Class: 6B
Teacher: Hande Özkan
Number of Students: 15
Book: Supplementary book Black/White
Öğretmen sınıfa 5 dakika geç geldi, geldiğinde tüm sınıf sıralarında oturuyordu ve kitapları masanın üstündeydi, bunun için öğrencilere teşekkür etti. İlk 10 dakika 3. Saat oldukları sınav hakkında konuştular ve ödev kontrolü yapıldı, tek tek soruları okuyup cevapladılar hoca cevapları yüksek sesle tekrar etti, ve ayrıca tahtaya da yazdı böylece duymayan öğrenciler sürekli birbirine sormak zorunda kalmadı. Sınıftaki kaynaştırma öğrencisine 2 kez söz verildi, normalde hoca onu görmezden geliyor ve derse kaldırmıyordu böyle derse dahil edilmesi hoşuma gitti. Hande hoca, Arkadaşının kitabını karalayan bir öğrenci için ‘’Yaşam enerjimi tüketiyorsun’’ gibi bir cümle sarfetti, bence hakedilmiş bir tepkiydi fakat öğrenci daha sonra başını masaya koyup uyudu derse hiç katılmadı, katılması için söz verildi fakat yapmak istemediğini söyledi. Hande hoca, Öğrenciyi zorlamayarak doğru davrandığını düşünüyorum. Hande hoca genel olarak olumlu bir tutum içindeydi ve dersi tam vaktinde bitirdi.


Class: 5B
Teacher: Esin Özertuğrul
Ders anlatımı yaptım.


Class: 7A
Teacher: Erdi Bugay
Number of students: 15
Erdi hoca, akıllı tahtadan vocabulary aktivitesi açtı, çocuklar kelimelerin telaffuzunu öğrenip cümleleri okudular ve daha sonra da exercise’ları tamamladılar.
Öğrenciler not alırken Erdi hoca sınıfta gezip kontrol etti. Kelimelerin anlamlarını açıklamadan önce her öğrenciye tek tek söz verip tahminlerini alması bence güzeldi fakat büyük sınıflarda vakit kaybettirebilir. Ders bitmesi gerekenden 10 dakika erken bitti, son dakikalar biraz boştu, herhangi bir aktivite yoktu.

Class: 5B
Teacher: Hande Özkan
Subject: Present Continuous Tense Future Meaning
Hande hoca sınıfa istekli bir şekilde girdi ve öğrencilere söz verdiği şekilde oyun oynayacaklarını söyledi fakat önce P. Continuous Tense ile ilgili revise yapmaları gerektiğini söyledi. Öğrenciler planı bildikleri için hızlıca derse katıldılar, daha sonra konu ile ilgili listening aktivesi yapıldı, öğrenciler not tuttular ve soruları cevapladılar. Oyunun ders sonuna bırakılması mantıklı bir hareketti, başta yapılsa sınıf dağılabilirdi. Daha sonraki 15 dakikada sınıfta ingilizce tabu oynandı. Oyunda bile Hande hocanın sınıf yönetimi iyiydi, kimse çok dağılmadı.

Comments

Popular posts from this blog

Aslıhan Seçkin Classroom observation Week 7

Buse Çetin Third Week Class Observation

ECE BUYURAN 27 ŞUBAT GÖZLEM RAPORU