Merve Gül Soyluoğlu 06.03 Observation Notes

1. Saatte Buse Çetin'in sunumu izledim.

Ilgi çekici bir konu seçmişti. Ama öğrencilerin yaş grubundan dolayı derse katılmama davranışları var. Bu yüzden Buse biraz zorlandı. Buna rağmen güzel toparlayıp dersine devam etti. Sınıfı yönetmekte çok sıkıntı çıkmadı. Poster hazırlama etkinliği fikir olarak güzeldi. Ama öğrencilerin ingilizce konuşmasını sağlamak çok zordu. Yine de performansı çok güzeldi.

Teacher's Name: Erdi Bugay
Grade: 8A
Hours: 2
Course book: Moonlight page 98
Subject: Dictation
General notes: Listening parçasının konusu fotosentezdi. Öğretmen fotosentezin kimyadaki formülünü sarararak diğer derslere bağladı. Derste güncel magazin konularında sorular sorarak öğrencileri ingilizce konuşmaya zorladı. Magazin konuları öğrencilerin ilgisini çektiği için konuşmak istediler. Sınıf iyi yönetiliyordu.

Teacher's Name: Stella Havuçoğlu
Grade: 2C
Hours: 3
Course book: Smiles Pupil's Book page 59
Subject: weather/seasons/clothes
General notes: weather ve season farkını anlatmak için iki ayrı başlık altında yazdı ve hangi kıyafet hangi kesimde giyilir hangi mevsim soğuk olur gibi sorularla devam etti. Bunlardan sonra wear, play, jump, sing, paint, climb kelimeleri present continuous tense içinde boşluk doldurma etkinliğinde verildi. Present Continious tense icin daha fazla etkinlik yapılmalı çünkü herkes net olarak anlamamış buna rağmen derse katıldılar.

4. Saatte Yasemin Bakırbaşın sunumunu izledim.

Derse konsantrasyon oyunu ile başladı. Bu oyunu öğrenciler çok beğendi. Warm up olarak bugünün hava durumuyla ilgili soru sordu. Garfield'ın hava durumu ile ilgili videosunu izletti. Video çok ilgilerini çekti. Bir daha izlemek için ısrar ettiler. Sonra üzerinde hava durumlarının resimlerinin bulunduğu bir çark ile öğrencilerin birbirlerine sorular sormasını sağladı. Her 2 kişiye bir çark hazırlamıştı. Çok büyük bir emek. Her ikili grubu tahtaya çıkararak birbirine soru sordurdu. Bu sırada sınıf tahtadakileri dinlemedi. Ellerindeki çarklarla oynadı. Yasemin bunu farkedip hemen çarkları topladı. Bu davranışı sınıf yönetimi açısından çok iyi bir davranıştı. Bu bittikten sonra öğrencilere tahtada yazılı olan mevsimlerin altına onlara uygun olan fotoğrafları yapıştırttı. Tahtaya birsey yapistirildiginda ogrenciler cok heyecanlanıyor. Bu yüzden bu etkinlik de çok iyi gitti. Fakat ben önce resimleri yapıştırıp sonra çark etkinliğine geçerdim. Sonra alternatif aktivite olarak garfield videosunu tekrar izletti. Zaten öğrenciler çok istemişti ders basında o yüzden keyifle izlediler. Derse katılmayanlara söz hakkı tanıdı bu çok güzeldi. Bir de 1 öğrencinin peer i yoktu onunla eş olarak çarkla oynadı. 

Comments

Popular posts from this blog

Aslıhan Seçkin Classroom observation Week 7

Buse Çetin Third Week Class Observation

ECE BUYURAN 27 ŞUBAT GÖZLEM RAPORU