Merve Gül Soyluoğlu 13.03 Observation Notes
4. Saate geç kaldığım için giremedim.
Teacher's Name: Fatma Karakuzey
Grade: 2B
Hours: 5
Course book: Worksheet
Subject: Body Parts
General notes: Bir çocuk resmi vardı. Vücudunun bölümlerini okla gösteriyordu. Öğretmen aynı worksheet i akıllı tahtada da açtı. "Hair, nose, eye, ear, mouth, arm, hand, knee, toes, foot, leg, finger, shoulder, head" kelimeleri spell edilerek yazıldı. 20-25 dakika sonra ogretmen dersi sinif öğretmenine bıraktı.
7. Saatte Ece Buyuran'ın sunumunu izledim.
Greeting kısmı uzun tutulabilir. Aniden konuya geçmek yerine bir bağlantı kurulabilir. Şarkıya eşlik etti ama yüksek sesle söyleyebilirdi böylece heyecanını da atabilirdi. Ikıncı aktivitesinde çark daha büyük olmalıydı sınıf çarkı görmekte zorlandı. Tahdaki öğrencileri kontrol etmesi güzel sadece sınıfta da dolaşabilirdi. Üçüncü aktivitesi öğrencilerin kitaptaki etkinliklerine çok yakındı. Bu pekiştirme olarak güzeldi. Materyaller daha büyük olmalı. Önce kıyafetleri tek tek gösterip sorabilir. Eğer hava durumuna göre kıyafet tercihi yapmak amacında ise etkinlik her bebek için 2 farklı kıyafet konabilir. Tahta kullanımını geliştirmemiz gerekiyor. Peer correction yapması güzel. Öğrencilerin tahtadaki arkadaşına yardım etmek için spell etmesi güzel. Ayrıca öğrencileri çok güzel cesaretlendirdi.
Teacher's Name: Fatma Karakuzey
Grade: 2B
Hours: 5
Course book: Worksheet
Subject: Body Parts
General notes: Bir çocuk resmi vardı. Vücudunun bölümlerini okla gösteriyordu. Öğretmen aynı worksheet i akıllı tahtada da açtı. "Hair, nose, eye, ear, mouth, arm, hand, knee, toes, foot, leg, finger, shoulder, head" kelimeleri spell edilerek yazıldı. 20-25 dakika sonra ogretmen dersi sinif öğretmenine bıraktı.
7. Saatte Ece Buyuran'ın sunumunu izledim.
Greeting kısmı uzun tutulabilir. Aniden konuya geçmek yerine bir bağlantı kurulabilir. Şarkıya eşlik etti ama yüksek sesle söyleyebilirdi böylece heyecanını da atabilirdi. Ikıncı aktivitesinde çark daha büyük olmalıydı sınıf çarkı görmekte zorlandı. Tahdaki öğrencileri kontrol etmesi güzel sadece sınıfta da dolaşabilirdi. Üçüncü aktivitesi öğrencilerin kitaptaki etkinliklerine çok yakındı. Bu pekiştirme olarak güzeldi. Materyaller daha büyük olmalı. Önce kıyafetleri tek tek gösterip sorabilir. Eğer hava durumuna göre kıyafet tercihi yapmak amacında ise etkinlik her bebek için 2 farklı kıyafet konabilir. Tahta kullanımını geliştirmemiz gerekiyor. Peer correction yapması güzel. Öğrencilerin tahtadaki arkadaşına yardım etmek için spell etmesi güzel. Ayrıca öğrencileri çok güzel cesaretlendirdi.
Comments
Post a Comment