Naz Kolsan 16.03.2018

1.
Teacher’s Name: Merve Metin

Hours: 2

Grade: 2E

Notes: Ilk saatte Turkan ders 40 dakikalik unofficial ders anlatimini yapti. Sinif cok yaramaz oldugu icin biraz aksakliklar yasandi ama aktiviteleri ders icerigine cok uygundu. Present continuous tense konusunda ogretici bir ders hazirlamisti. Ama siniftaki erkek ogrenci cogunlugundan ve gecen yilki ogretmenin disiplini tam anlamiyla empoze etmemis olmasindan dolayi sakinligi korumak zordu. 2. derste ogrenciler verilen worksheet’i tamamlamaya calistilar. Ben ve pairimin yardimiyla cogu tamamlamada zorluk cekmedi. Yanlislari cevaplandi. Present continuous ve onun negative/question formlari uzerinden gidildi. 

2. 
Teacher’s Name: Fatma Karakuzey

Hours: 2

Grade: 2B

-no specific book used, only a worksheet


Notes: Ilk saatte onceki derste de kullanilan worksheet assign edildi. Onu tamamlamalari icin yeterli zaman verildi. Ogretmen present continuous tense’in positive/ negative/ question formlariyla ilgili ozet bilgi verdi. Bu revision worksheet’i tamamlamalarina cok yardimci oldu. Pekistirec olarak soyleyebiliriz. Bunlara ek olarak, baska bir ogrencinin yanlis verilmis cevabina gulen baska bir ogrenci ogretmen tarafindan basarili bir sekilde duzeltildi. Yaptiginin yanlis oldugunu gulen ogrenci de farkina varmis oldu. Fatma Hoca’nin derslerinde dikkatimi ceken bir diger nokta da error correction. Peer isbirligiyle yanlis verilen cevap duzeltilmis oluyor. 2. dersteyse worksheetteki itemlar uzerinden tekrr teker gecildi. Yanlislar da birer birer duzeltildi. Yeni kelimeler (unfortunately, difficult, female, etc) ogretildi.

Comments

Popular posts from this blog

Aslıhan Seçkin Classroom observation Week 7

Buse Çetin Third Week Class Observation

ECE BUYURAN 27 ŞUBAT GÖZLEM RAPORU