Pınar Okan - Classroom Observation - 20.03.2018
2. Saat
Teacher's Name: Kübra Zafer
Grade: 3-C
Hours: 1
Subjects Covered: Bu derste sunumumu yaptım.
Grade: 3-C
Hours: 1
Subjects Covered: Bu derste sunumumu yaptım.
3. Saat
Teacher's Name: Başak Arslan
Grade: 3-A
Hours: 1
Subjects Covered: Integrated lesson
Dersin başında öğretmen öğrencilere kitaptaki bir reading texti sesli okumalarını istedi. Bir öğrenci tam okurken öğretmen başka öğrencinin devam etmesini istedi. Text kısaydı ama öğretmen 5-6 kere çocuklara aynı texti okutturdu. Bir öğrenci bir kelimeyi yanlış telaffuz etti. Kelimenin içinde C harfi vardı. Öğretmen tahtaya C harfini yazarak öğrenciden okumasını istedi. Öğrenci C harfini ‘Cİ’ diye okuduğunda öğretmen G harfini yazıp okumasını istedi. Öğrenci ‘Eych’ diye okuyunca öğretmen H harfini de yazdı tahtaya. Öğretmen öğrenciden yarına kadar bu harflerin okunuşlarını çalışmasını ve okula geldiğinde ona tekrar soracağını söyledi. Daha sonra
Teacher's Name: Başak Arslan
Grade: 3-A
Hours: 1
Subjects Covered: Integrated lesson
Dersin başında öğretmen öğrencilere kitaptaki bir reading texti sesli okumalarını istedi. Bir öğrenci tam okurken öğretmen başka öğrencinin devam etmesini istedi. Text kısaydı ama öğretmen 5-6 kere çocuklara aynı texti okutturdu. Bir öğrenci bir kelimeyi yanlış telaffuz etti. Kelimenin içinde C harfi vardı. Öğretmen tahtaya C harfini yazarak öğrenciden okumasını istedi. Öğrenci C harfini ‘Cİ’ diye okuduğunda öğretmen G harfini yazıp okumasını istedi. Öğrenci ‘Eych’ diye okuyunca öğretmen H harfini de yazdı tahtaya. Öğretmen öğrenciden yarına kadar bu harflerin okunuşlarını çalışmasını ve okula geldiğinde ona tekrar soracağını söyledi. Daha sonra
başka bir passage okutuldu çocuklara ve
checking homework yapıldı. Sonra bazı öğrenciler tek tek tahtaya çağırılarak İngilizce
matematik problemleri yazılı kağıtlardan seçtirilip çocuklardan tahtaya yazarak
çözülmesi istendi. Diğer öğrenciler de tahtaya gelerek öğretmenin verdiği
resimli kağıtlardaki etkinlikleri yaptılar. Örneğin; 4 nesneden birbiriyle
ilişkisi olmayan 1 nesneyi gösterip nedenini söylemesi, 2 fotoğraf arasındaki 7
farkı bulma, resimli hikayeye bakarak ne anlattığını söyleme vs.
4. Saat
Teacher's Name: Kübra
Zafer
Grade: 3-D
Hours: 1
Course Book : Student
for Fun
Subjects Covered:
Animals & Adjectives & Verbs
Course booklarında hayvanların isimlerinin ve
fotoğraflarının verildiği bir tablo, sıfatların verildiği tablo ve fiillerin
verildiği toplam 3 tablo vardı. Öğrenciler seçtiği hayvana göre uygun sıfat ve
fiil seçip yazdılar. Örneğin örümcek; küçük, siyah, yürümek. Bu şekilde tüm
verilen hayvanlara uygun sıfat ve fiil söyledi öğrenciler. Daha sonra kitaptaki
başka etkinliğe geçtiler resme bakarak birer cümle söylemeleri istendi
öğrencilerden. Resimde mavi sapka, sarı ayakkabı tarzında nesneler vardı. Son
olarak da öğretmen öğrencilerin hayvanat bahçesinde bir hayvan olduklarını
hayal etmelerini istedi ve istedikleri hayvanı seçebileceklerini söyledi.
Seçtikleri hayvanlar gibi hareket ederek ayakta birbirlerinin yanlarına gidip
önce selamlaşarak daha sonra ‘Senin kuyruğun var mı?, Senin tüyün ne renk?, tarzında
sorular sormasını istedi. Böyle olunca tüm öğrenciler ayağa kalktı ve karmaşa
yaşandı ama çocukların neşesi yerindeydi.
Comments
Post a Comment