Pınar Okan - Classroom Observation - 20.03.2018


2. Saat
Teacher's Name: Kübra Zafer
Grade: 3-C
Hours: 1
Subjects Covered:  Bu derste sunumumu yaptım.

3. Saat

Teacher's Name: Başak Arslan

Grade: 3-A
Hours: 1

Subjects Covered: Integrated lesson

Dersin başında öğretmen öğrencilere kitaptaki bir reading texti sesli okumalarını istedi. Bir öğrenci tam okurken öğretmen başka öğrencinin devam etmesini istedi. Text kısaydı ama öğretmen 5-6 kere çocuklara aynı texti okutturdu. Bir öğrenci bir kelimeyi yanlış telaffuz etti. Kelimenin içinde C harfi vardı. Öğretmen tahtaya C harfini yazarak öğrenciden okumasını istedi. Öğrenci C harfini ‘Cİ’ diye okuduğunda öğretmen G harfini yazıp okumasını istedi. Öğrenci ‘Eych’ diye okuyunca öğretmen H harfini de yazdı tahtaya. Öğretmen öğrenciden yarına kadar bu harflerin okunuşlarını çalışmasını ve okula geldiğinde ona tekrar soracağını söyledi. Daha sonra
başka bir passage okutuldu çocuklara ve checking homework yapıldı. Sonra bazı öğrenciler tek tek tahtaya çağırılarak İngilizce matematik problemleri yazılı kağıtlardan seçtirilip çocuklardan tahtaya yazarak çözülmesi istendi. Diğer öğrenciler de tahtaya gelerek öğretmenin verdiği resimli kağıtlardaki etkinlikleri yaptılar. Örneğin; 4 nesneden birbiriyle ilişkisi olmayan 1 nesneyi gösterip nedenini söylemesi, 2 fotoğraf arasındaki 7 farkı bulma, resimli hikayeye bakarak ne anlattığını söyleme vs.

4. Saat

Teacher's Name: Kübra Zafer
Grade: 3-D
Hours: 1
Course Book : Student for Fun
Subjects Covered: Animals & Adjectives  & Verbs

Course booklarında hayvanların isimlerinin ve fotoğraflarının verildiği bir tablo, sıfatların verildiği tablo ve fiillerin verildiği toplam 3 tablo vardı. Öğrenciler seçtiği hayvana göre uygun sıfat ve fiil seçip yazdılar. Örneğin örümcek; küçük, siyah, yürümek. Bu şekilde tüm verilen hayvanlara uygun sıfat ve fiil söyledi öğrenciler. Daha sonra kitaptaki başka etkinliğe geçtiler resme bakarak birer cümle söylemeleri istendi öğrencilerden. Resimde mavi sapka, sarı ayakkabı tarzında nesneler vardı. Son olarak da öğretmen öğrencilerin hayvanat bahçesinde bir hayvan olduklarını hayal etmelerini istedi ve istedikleri hayvanı seçebileceklerini söyledi. Seçtikleri hayvanlar gibi hareket ederek ayakta birbirlerinin yanlarına gidip önce selamlaşarak daha sonra ‘Senin kuyruğun var mı?, Senin tüyün ne renk?, tarzında sorular sormasını istedi. Böyle olunca tüm öğrenciler ayağa kalktı ve karmaşa yaşandı ama çocukların neşesi yerindeydi.

Comments

Popular posts from this blog

Aslıhan Seçkin Classroom observation Week 7

Buse Çetin Third Week Class Observation

ECE BUYURAN 27 ŞUBAT GÖZLEM RAPORU