Pınar Okan - Classroom Observation - 27.03.2018
1.Saat
Teacher’s Name: Başak Arslan
Grade: 3-B
Hours:1
Subject Covered: Simple Present Tense
Dersin başında öğretmen öğrencilerinin
İngilizce portfolyolarını getirip getirmediklerini sordu. Getirenlerden bazılarının
kontrol etti. Yarın herkesin eksiksiz bir şekilde getirmesini söyledi ve derse
başladı. Hoca akıllı tahtadan bir video açtı. Videoda bir kız favori
şarkıcısını tanıtıp onun hakkında bilgi veriyor. Örneğin; O her gün 8 de uyanır,
kahvaltısını 8.30’ta yapar vs. Daha sonra öğretmen kitaptaki aktiviteyi
yapmalarını istedi. Aktivitede öğrenciler kendi favori şarkıcısını tanıtacak Simple
Present Tense kullanarak ve günlük ne yaptıklarını anlatacaklar. Öğrenciler tahtaya
gelerek sadece favori şarkıcısını ve neden onu sevdiğini söylediler ama
videodaki gibi olmadı çünkü çocuklar sevdiği şarkıcıların günlük hayatını sabah
kaçta kalktığını falan nerden bilsinler. Bu aktivite çok uygun değildi. Daha
sonra öğretmen şarkılı bir video gösterdi. Videoda bir kız günlük hayatından
bahsediyor. Öğretmen öğrencilerden kendilerine uyarlayarak bu şarkıyı
söylemelerini istedi. Bir öğrenciyi seçti öğretmen ve söylemesini istedi. Öğrenci
kaçta uyandığını bilmediğini, annesinin bildiğini söyledi. Tüm sınıf güldü ve
öğretmen başka öğrencilerden söylemelerini istedi.
2. Saat
Teacher's Name: Kübra Zafer
Grade: 3-C
Hours: 1
Subjects Covered: School Items
Grade: 3-C
Hours: 1
Subjects Covered: School Items
İlk
15 dakika ders işlenildi daha sonra çocuklar konferansa gitti. Sadece bir
aktivite yapılabildi. Fotoğrafa bakarak okul eşyalarının isimlerini yazma
aktivitesi yapıldı okul kitabından.
3. Saat
Teacher's Name: Başak Arslan
Grade: 3-A
Hours: 1
Course Book: Star Kids 2
Subjects Covered: Animals
Teacher's Name: Başak Arslan
Grade: 3-A
Hours: 1
Course Book: Star Kids 2
Subjects Covered: Animals
Dersin başında öğrencilere oyun
oynatıldı. Bir öğrenci tahtaya gelerek gözü kapatılıyor ve öğretmenin söylediği
hayvanı öğrenci tahtaya çizmeye çalışıyor. Tüm öğrenciler hayvanın ne olduğunu
en başında biliyorlar. Öğrenci çizdikten sonra gözünü açıp ne çizdiğine
bakıyor. Öğretmen birkaç öğrenciden sonra sadece çizen öğrenciye hayvanı
söyleyip gözü kapalı bir şekilde çizmesini istedi ve sınıf tahmin etmeye
çalıştı. Öğrencilerin gerçekten çok eğlendiği bir aktiviteydi. Daha sonra
kitaptan aktivite yapıldı. Aktivitede şu şekilde sorular var; Whose is it? Who
does watch TV? etc. Fotoğtafa bakarak hangi karakterin ne yaptığını yazdı
çocuklar.
4. Saat
Teacher's Name: Kübra
Zafer
Grade: 3-D
Hours: 1
Subject Covered: Simple Present Tense (Irregular Verb)
Bu derste Aslı
sunumunu gerçekleştirdi.
Comments
Post a Comment