03.04.2018 observation notes Mervenur Gökçe

sınıf: 2-C
öğretmen: Stella Havuçoğlu

Bu derste temel prepositionları öğrendiler. üniteleri 'neighbourhood', yer tarifi için bir konuydu. yeni kelimeleri çizerek açıklayarak öğrendiler.

sınıf: 2-a
öğretmen: fatma karakuzey

mevsimlerle ilgili aktiviteler yaptılar, iki kez akıllı tahtadan konuyla ilgili şarkı dinlediler. ya bu sınıfa özgü, ya da tüm sınıflar öğle yemeğine yakın sabırsızlanıp ayaklanıyor sürekli.

sınıf: 5-b
öğretmen: mr.michael

bu ders skills dersi, yani diğer ingilizce dersleri gibi işlenmiyor. genelde speaking üzerine. ilk dönem girdiğim 5-b gibi değildi, bu derste öğrenciler çok odaklanmadı. yaz tatili yaklaştıkça öğrencilerin derslere dikkatleri ilgileri de azalıyor.

sınıf: 4-b
öğretmen: hilal üstek

bu derste official micro teaching yaptım. öğrencilerin hazırladığım aktiviteleri çabuk bitireceğini düşündüğüm için fazla aktivite hazırladım, o yüzden son aktivitemi yapamadım. yapamadığım aktivite speaking odaklıydı, o yüzden onu önce yaptırmayı isterdim. genel olarak iyi olduğumu düşünüyorum, fakat oynattığım oyun yarıda kalmasaydı daha eğlenceli geçecekti. 4-b ders işlemesi kolay, güzel bir sınıf.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018