Buse Akgün 03.04.2018 Classroom Observation

Esin Özertuğrul
Ders: 1-2
6/A
Ilk ders geçen haftadan kalan modals konusuna devam etti. Tahtadaki notlari defterlerine geçirmelerini istedi. Ikinci saat tahtaya bir  boşluklu paragraf yazdı ve öğrencilerin boşlukları past simple ve past perfect ile doldurmalarini istedi. Daha sonra kitaptan bir etkinlik yaptirdi past simple ve perfect in farki ile ilgili ve ders sona erdi.


Erdi Bugay
Ders:3-4
7/B
Ilk saat akıllı tahtadan kelime etkinliği yaptirdi. Ikinci saat ben ilk official dersimi anlattım. Konum past modals of deductiondi. Önce reading textin konusu ile ilgili bir video izlettim ve öğrencilere fikirlerini sordum. Daha sonra yine reading text te geçen ve öğrencilerin bilmediklerini düşündüğüm kelimelerle bir vocabulary aktivitesi yaptim. Daha sonra text i okuttum. Textin icinde past modals geçen cümleler ağırlıklıydı boylece kuralı vermeden metinden çıkarmalarını sağladım. Reading comprehension sorularini cevapladıktan sonra past modals lari ve kullanimlarini kisaca hatirlattim daha sonra bir grammar etkinliği ile pekişirdim. Genel olarak ders güzel ve bence verimliydi. Fakat sınıf çok fazla hareketli ve konuşkan olduğu için classroom management konusunda biraz sıkıntı yaşadım.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018