Damla Okçu Classroom Observation
Esin Özertuğrul 6-A
1-2 ders
İlk ders çocuklar daha önce yazdığı paragrafları tahtaya çıkıp okudular. Onlar okurken hoca da öğrencilere feedback verdi. Konuları wild animals ve mamals dı. Ama bazı çocuklar kendileri yazmamış google dan buldukları bilgileri kopyala yapıştır yapmışlardı çünkü onların cümleleri olmadığı cok belliydi öğretmen de bunu farkedip öğrencileri uyardı.. Öğretmenleri anladığım kadarıyla sevdiğiniz hayvanı araştırıp onlar hakkındaki bilgileri kendi cümlelerinizle yazın demiş.
İkinci ders adjective konusu işlendi. Daha doğrusu öğretmen elindeki defterden cümleler örnekler açıklamaları tahtaya yazdı ve öğrencilerin bunları deftere geçirmesini istedi. Yazarken hiç bi şekilde bişey anlatmadı ve söylemedi.
Erdi Bugay
3-4 ders
İki derste de akıllı tahtadan passive voice hakkında alıştırma yaptılar. Takıldıkları nooktalarda öğretmen öğrencilere yardımcı oldu. Dersin sonunda ise konu hakkında oyun oynadılar.
1-2 ders
İlk ders çocuklar daha önce yazdığı paragrafları tahtaya çıkıp okudular. Onlar okurken hoca da öğrencilere feedback verdi. Konuları wild animals ve mamals dı. Ama bazı çocuklar kendileri yazmamış google dan buldukları bilgileri kopyala yapıştır yapmışlardı çünkü onların cümleleri olmadığı cok belliydi öğretmen de bunu farkedip öğrencileri uyardı.. Öğretmenleri anladığım kadarıyla sevdiğiniz hayvanı araştırıp onlar hakkındaki bilgileri kendi cümlelerinizle yazın demiş.
İkinci ders adjective konusu işlendi. Daha doğrusu öğretmen elindeki defterden cümleler örnekler açıklamaları tahtaya yazdı ve öğrencilerin bunları deftere geçirmesini istedi. Yazarken hiç bi şekilde bişey anlatmadı ve söylemedi.
Erdi Bugay
3-4 ders
İki derste de akıllı tahtadan passive voice hakkında alıştırma yaptılar. Takıldıkları nooktalarda öğretmen öğrencilere yardımcı oldu. Dersin sonunda ise konu hakkında oyun oynadılar.
Comments
Post a Comment