Merve Gül Soyluoğlu 03.04 Observation Notes
Teacher's Name: Stella Havuçoğlu
Grade: 2C
Hours: 4
General notes: Ece sunum yaptı. Sınıfın içerisinde dolaşarak öğrencileri kontrol etmesini beğendim. Şarkıyla derse başlaması güzeldi. Şarkıyı da ezberlemişti ama kendine güvenerek söylemeli. Sınıf bugün biraz zorladı eceyi. Normalde çok sakinler ama bugün idaresi zordu. Ilk sunum yaptığındaki heyecanını hatırlıyorum. Bence son sunumuna kadar kendini geliştirdi. En azından kendini rahat ve yetkin hissediyor. Bu da dersine yansıyor.
Teacher's Name: Fatma Karakuzey
Grade: 2B
Hours: 5-6
General notes: Derste anlamsız bir spell çalışması yapıldı. Kelimelerin bir bütünlüğü yoktu. Muhtemelen hedef kelimelerin bir listesi vardı elinde zor olduğunu düşündüğü kelimeleri öğrencilere sordu. Evde velilerinizle çalışın dedi. Daha sonra bir film açtı. Ikıncı derste de filmle ilgili bir çalışma kağıdı dağıttı. Onun üzerindeki sorulara cevap verdiler. Burda sıfatların üzerinde biraz durdu. Öğrenciler anlamlarını bilmiyorlardı. Öğretmen önce ingilizce cümlelerle açıklamaya çalıştı baktı olmuyor google çeviriden türkçelerini gösterdi. "Kind" kelimesini "tür" olarak çevirdi. Öğretmen de "gentle" kelimesini çevirerek anlamı bu dedi. Öğrenciler mind kelimesinin anlamını anlamadı. Konu öğrencilerin seviyesinin üstünde kaldı. Öğrencilerin hazır bulunuşlukları yetersiz olduğundan bu konunun üzerinde durulmamalıydı.
Grade: 2C
Hours: 4
General notes: Ece sunum yaptı. Sınıfın içerisinde dolaşarak öğrencileri kontrol etmesini beğendim. Şarkıyla derse başlaması güzeldi. Şarkıyı da ezberlemişti ama kendine güvenerek söylemeli. Sınıf bugün biraz zorladı eceyi. Normalde çok sakinler ama bugün idaresi zordu. Ilk sunum yaptığındaki heyecanını hatırlıyorum. Bence son sunumuna kadar kendini geliştirdi. En azından kendini rahat ve yetkin hissediyor. Bu da dersine yansıyor.
Teacher's Name: Fatma Karakuzey
Grade: 2B
Hours: 5-6
General notes: Derste anlamsız bir spell çalışması yapıldı. Kelimelerin bir bütünlüğü yoktu. Muhtemelen hedef kelimelerin bir listesi vardı elinde zor olduğunu düşündüğü kelimeleri öğrencilere sordu. Evde velilerinizle çalışın dedi. Daha sonra bir film açtı. Ikıncı derste de filmle ilgili bir çalışma kağıdı dağıttı. Onun üzerindeki sorulara cevap verdiler. Burda sıfatların üzerinde biraz durdu. Öğrenciler anlamlarını bilmiyorlardı. Öğretmen önce ingilizce cümlelerle açıklamaya çalıştı baktı olmuyor google çeviriden türkçelerini gösterdi. "Kind" kelimesini "tür" olarak çevirdi. Öğretmen de "gentle" kelimesini çevirerek anlamı bu dedi. Öğrenciler mind kelimesinin anlamını anlamadı. Konu öğrencilerin seviyesinin üstünde kaldı. Öğrencilerin hazır bulunuşlukları yetersiz olduğundan bu konunun üzerinde durulmamalıydı.
Comments
Post a Comment