Observation Notes 03.04.2018-Sevim OZCAN

Teacher:Esin Özertuğrul
Class:5/B
 Bu derse kelime ögrenip cümle içinde kullandılar,5/B nin sınıf mevcudu az oldugu için etkili öğrenmenin de fazla olduğu bir sınıf ancak genel anlamda çok gürültülü bir sınıf,yine de Esin hoca sakinliğini koruyabildi

Teacher: Erdi Bugay
Class:7/B
    Erdi hoca ders boyunca çok durgundu ayağa bile kalkmadı,oturarak ders işledi.Onun derslerinde genelde kelime öğreniyorlar.Erdi hocadaki bu yılgınlık psikolojosini henüz çözebilmiş degilim ama 6.saati olduğu için belki de bu kadar yorgundu,ayrıca kelimelerin ingilizce açıklamasını hiç yapmıyor sadece gelen türkçe cevaplara yes diye onay vererek geçiyor.

Teacher:Hande Özkan
Class:5/B
 Bu derste ben sunum yaptım,Kardelen benim meslektaşım olacak o yüzden peer im olarak onunda düşüncelerini önemsiyorum,warm up aktivitemi biraz uzun buldu,ancak ben bu aktiviteyi how are you-where are you yada today's topic is.. ile sınırlı tutmak istemiyorum.Konum would like tı,bununla ilgili örnek cümleler kurup ardından pembe panter filminden 2 dakikalik 'I would like to buy a hamburger ' isimli komik sahnesini izlettim,iyi bir geçiş olduğunu düşünüyorum hatta çocuklar bir kez daha izlemek istediler.Ardında konu anlatımı,mini bir grammar quizi,rol playing aktivitesi,ve doğum günümde sahip olmak istedigim 10 şey isimli bir aktivite yaptırdım.Hande hoca genel anlamda beğendi ancak o hafta food itemlerı isledikleri için restauranta gecen bir rol playing de görsek güzel olurdu dedi,ardından da zaten kpss sınavı ile ilgili sorular sordu ve bununla alakalı konuştuk.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018