Erdi Bugay 8/B 1SAAT Öğrencilerin derse katılımı çok düşük ve sınav odaklılar. Bu öğretmenin değil sistemin suçu. bu derste sürekli test çözülüyor, ingilizce dersinden ziyade ingilizce kuralları dersi. Merve Metin 2/E 1 SAAT maalesef öğrencilerin seviyesi çok çok yetersiz. her bu sınıfa girişimde hayal kırıklığı yaşıyorum fakat öğretmeni suçlamıyorum çünkü kendisiyle bu sınıfı bizzat analiz ettiğimde en düşük öğrencilerin bu sınıfta toplandığını observe ettik. sonuç olarak present simple tense konusu gözden geçirildi (haftalardır olduğu gibi) ve kitaptan aktiviteler yapıldı. Fatma Karakuzey 2/B 2saat Naz'la official teaching yaptık. 1 saat ben, diğer saat naz.
Esin Özertuğrul 6-A Ders: 1-2 Dersin başlangıcı olarak daha önce ödev olarak vermiş oldugu paragrafları okuttu. Öğrencilerin yazmış olduklari paragraflar wild animals ile ilgiliydi ve öğrencilere feedback verdi. Daha sonra adjectives konusuna geçti. Tahtaya ed ve ing ile biten adjectiveleri ve bunlarla ilgili örnekleri yazdi. Öğrencilerinde bunlari defterlerine geçirmesini istedi fakat hiç konuşmadı. Örnek olarak yazilan egzersizleri cevaplandirmadan sadece yazdirdi. Konu anlatimina dair birşey gozlemleyemedim. İkinci ders sınav kağıtlarını dağıttı ve onun üzerine konuştular. Daha sonra kitaptaki etkinliklere devam etti. Erdi Bugay 7-B Ders: 3-4 İki derste de passive voice ile ilgili alıştırma yaptılar. Gerekli olduğunda öğretmen hatırlamadıklari noktalar icin öğrencilere konu tekrarı yaptı.Akilli tahtadan kitaptaki örnekleri cevaplandırlar ve konuyu pekişirdiler. Dersin sonunda ise passive voice ile ilgili akilli tahtadaki oyunu oynadilar.
1. Teacher’s Name: Merve Metin Hours: 2 Grade: 2E Notes: Ilk saatte Turkan ders 40 dakikalik unofficial ders anlatimini yapti. Sinif cok yaramaz oldugu icin biraz aksakliklar yasandi ama aktiviteleri ders icerigine cok uygundu. Present continuous tense konusunda ogretici bir ders hazirlamisti. Ama siniftaki erkek ogrenci cogunlugundan ve gecen yilki ogretmenin disiplini tam anlamiyla empoze etmemis olmasindan dolayi sakinligi korumak zordu. 2. derste ogrenciler verilen worksheet’i tamamlamaya calistilar. Ben ve pairimin yardimiyla cogu tamamlamada zorluk cekmedi. Yanlislari cevaplandi. Present continuous ve onun negative/question formlari uzerinden gidildi. 2. Teacher’s Name: Fatma Karakuzey Hours: 2 Grade: 2B -no specific book used, only a worksheet Notes: Ilk saatte onceki derste de kullanilan worksheet assign edildi. Onu tamamlamalari icin yeterli zaman verildi. Ogretmen present continuous tense’in positive/ negative/ question formlariy...
Comments
Post a Comment