Esin Özertuğrul 6-A Ders: 1-2 Dersin başlangıcı olarak daha önce ödev olarak vermiş oldugu paragrafları okuttu. Öğrencilerin yazmış olduklari paragraflar wild animals ile ilgiliydi ve öğrencilere feedback verdi. Daha sonra adjectives konusuna geçti. Tahtaya ed ve ing ile biten adjectiveleri ve bunlarla ilgili örnekleri yazdi. Öğrencilerinde bunlari defterlerine geçirmesini istedi fakat hiç konuşmadı. Örnek olarak yazilan egzersizleri cevaplandirmadan sadece yazdirdi. Konu anlatimina dair birşey gozlemleyemedim. İkinci ders sınav kağıtlarını dağıttı ve onun üzerine konuştular. Daha sonra kitaptaki etkinliklere devam etti. Erdi Bugay 7-B Ders: 3-4 İki derste de passive voice ile ilgili alıştırma yaptılar. Gerekli olduğunda öğretmen hatırlamadıklari noktalar icin öğrencilere konu tekrarı yaptı.Akilli tahtadan kitaptaki örnekleri cevaplandırlar ve konuyu pekişirdiler. Dersin sonunda ise passive voice ile ilgili akilli tahtadaki oyunu oynadilar.
Erdi Bugay 8/B 1SAAT Öğrencilerin derse katılımı çok düşük ve sınav odaklılar. Bu öğretmenin değil sistemin suçu. bu derste sürekli test çözülüyor, ingilizce dersinden ziyade ingilizce kuralları dersi. Merve Metin 2/E 1 SAAT maalesef öğrencilerin seviyesi çok çok yetersiz. her bu sınıfa girişimde hayal kırıklığı yaşıyorum fakat öğretmeni suçlamıyorum çünkü kendisiyle bu sınıfı bizzat analiz ettiğimde en düşük öğrencilerin bu sınıfta toplandığını observe ettik. sonuç olarak present simple tense konusu gözden geçirildi (haftalardır olduğu gibi) ve kitaptan aktiviteler yapıldı. Fatma Karakuzey 2/B 2saat Naz'la official teaching yaptık. 1 saat ben, diğer saat naz.
1. Class: Teacher's Name: Stella Havuçoğlu Grade: 2C Hour: 1 Course Book: Smiles 2 Subjects Covered:Present continuos tense, weather conditions Öncelikle öğretmen derse geldiğinde sınıfta çocuklar arasında bir tartışma vardı. O sorunu çözmeden derse başlamadı. Onlara sakince sorular sordu ve ne olduğunu anlamaya çalıştı. Daha sonra onlara birbirlerinden özür dilemelerini istedi ve derse başladı. Derse ilk olarak video ile başladı. Çocuklar pür dikkat izledi ve onunla ilgili soruları cevaplarken konuyu, yeni başladıklarından dolayı bilemeyip yanlış yaptılar. O anda hemen tahtaya kuralları yazmaya başladı. Şuan ne yapıyorum dedi. Kendinden yola çıkarak şimdiki zamanı anlatmaya, örnekler yazmaya başladı. Gayet başarılıydı. Konuları şimdiki zamandı ve hava durumuyla ilişkili olarak o konuyu ele alıyordu. Tam kar başladı ve çocuklara dışarı bakmalarını söyledi ve karın yağdığını söyledi. Büyük bir şanstı çünkü izlenilen videoda da kar yağıyor ve çocuklar kardan adam yapıyordu...
Comments
Post a Comment