Erdi Bugay 8/B 1SAAT Öğrencilerin derse katılımı çok düşük ve sınav odaklılar. Bu öğretmenin değil sistemin suçu. bu derste sürekli test çözülüyor, ingilizce dersinden ziyade ingilizce kuralları dersi. Merve Metin 2/E 1 SAAT maalesef öğrencilerin seviyesi çok çok yetersiz. her bu sınıfa girişimde hayal kırıklığı yaşıyorum fakat öğretmeni suçlamıyorum çünkü kendisiyle bu sınıfı bizzat analiz ettiğimde en düşük öğrencilerin bu sınıfta toplandığını observe ettik. sonuç olarak present simple tense konusu gözden geçirildi (haftalardır olduğu gibi) ve kitaptan aktiviteler yapıldı. Fatma Karakuzey 2/B 2saat Naz'la official teaching yaptık. 1 saat ben, diğer saat naz.
Esin Özertuğrul 6-A Ders: 1-2 Dersin başlangıcı olarak daha önce ödev olarak vermiş oldugu paragrafları okuttu. Öğrencilerin yazmış olduklari paragraflar wild animals ile ilgiliydi ve öğrencilere feedback verdi. Daha sonra adjectives konusuna geçti. Tahtaya ed ve ing ile biten adjectiveleri ve bunlarla ilgili örnekleri yazdi. Öğrencilerinde bunlari defterlerine geçirmesini istedi fakat hiç konuşmadı. Örnek olarak yazilan egzersizleri cevaplandirmadan sadece yazdirdi. Konu anlatimina dair birşey gozlemleyemedim. İkinci ders sınav kağıtlarını dağıttı ve onun üzerine konuştular. Daha sonra kitaptaki etkinliklere devam etti. Erdi Bugay 7-B Ders: 3-4 İki derste de passive voice ile ilgili alıştırma yaptılar. Gerekli olduğunda öğretmen hatırlamadıklari noktalar icin öğrencilere konu tekrarı yaptı.Akilli tahtadan kitaptaki örnekleri cevaplandırlar ve konuyu pekişirdiler. Dersin sonunda ise passive voice ile ilgili akilli tahtadaki oyunu oynadilar.
Esin ÖZERTUĞRUL 6-A 2 Saat İlk derste geçen hafta yaptırmaya başladığı etkinliğe devam etti. 2 haftadır modals konusu üzerinde duruyorlar. Geçen hafta "can" "may" ve "must" hakkında akıllı tahtada örnek not gösterip aynı şekilde defterlerine geçirmelerini istemişti. Bu haftada geri kalanlarla ilgili örnek not gösterdi ve aynı şekilde defterlerine geçirmelerini istedi. İlk ders saati bu şekilde geçti. Bu arada öğrenciler notları defterlerine geçirirken tahtaya cloze test tarzında bir paragraf yazdı. İkinci saat past simple ve past perfcet arasındaki farkın üzerinde durdu. Tahtaya yazdığı paragraf bununla ilgiliydi. Bir kaç hatırlatmadan sonra tahtadaki paragrafta bırakılan boşlukları uygun tensler ile doldurdular. Daha sonra kitaptan bir alıştırma yapmalarını söyledi. Çocuklar alıştırmayı bitirdiğinde dersin bitmesine yaklaşık 10-12 dakika gibi bir süre vardı. Bitirenler serbest dedi ve son 10 dakika bu şekilde geçti. Erdi Bugay 7-B 2 saat İlk saat kelim...
Comments
Post a Comment