Teacher's Name: Erdi Bugay Grade: 8A Hours: First and second hours Course Book: İngilizce Teog Test Kitabı (ilk saat), Moonlight (ikinci saat) Subjects Covered: Science General Notes: Yine önce ödev kontrolü ama sadece kim yaptı diye bakmayıp aynı zamanda sözel olarak da soruları cevaplıyorlar. Öğrencilerin kitaplıkları dışarda, kitap değiştirmek zorunda olduklarında sınıfta karmaşa meydana geliyor, dışarı çık, kitabı al, gel; tekrar kontrol etmesi zorlaşıyor. Hoca tahtaya bilinmeyen kelimeleri yazıyor ama bunları türkçe anlamları ile veriyor. Exp: hearing impaired-duyma engelli, the people who can't hear or lose hearing ability gibi açıklayabilirdi. Çocuklar texti karışık okudu, sen devam et diyerek çocukların dikkatini çekebildi. Fakat çocukların pronunciation hatalarını directly düzeltiyor, peer correction ya da söylediği şeyi tekrar ederek hatasını fark etmesini sağlayabilir. Teacher's Name: Zeynep Tüzün Grade:7A Hours: Third and fourth hours Course Book:Check ...
1.Saat Teacher’s Name: Başak Arslan Grade: 3-B Hours:1 - 2. Saat Teacher's Name: Kübra Zafer Grade: 3-C Hours: 1 Subjects Covered: School Items 15 dakika ders işlendikten sonra sınıf konferansa gitti. Bu 15 dakika içinde kitaplarından bir aktivite yaptılar, names of school items ile ilgili bir aktiviteydi. Tahtada matching ve boşluk doldurma tarzı bir şeyler yaptılar. 3. Saat Teacher's Name: Başak Arslan Grade: 3-A Hours: 1 Course Book: Star Kids 2 Subjects Covered: Animals Derse oyun oynayarak başladılar. Bir öğrenci seçiliyor, gözleri kapatılıyor, ve bir animal seçip onun resmini gözü kapalı bir şekilde çizmesi isteniyor. Sonra seçilen hayvana ne kadar benzediğine bakıyorlar. Gerçekten bu oyunu oynarken eğlendiklerini gördüm. Sonra bu sefer çizilecek hayvanı sadece çizecek öğrenci biliyor, bu hayvanı öğretmen seçiyor, öğrenci tahtaya bu hayvanı gözü kapalı bir şekilde çizdikten sonra sınıf hangi hayvan olduğunu bulmaya çalışıyor. Çocuklar bi...
Esin Özertuğrul 6-A Ders: 1-2 Dersin başlangıcı olarak daha önce ödev olarak vermiş oldugu paragrafları okuttu. Öğrencilerin yazmış olduklari paragraflar wild animals ile ilgiliydi ve öğrencilere feedback verdi. Daha sonra adjectives konusuna geçti. Tahtaya ed ve ing ile biten adjectiveleri ve bunlarla ilgili örnekleri yazdi. Öğrencilerinde bunlari defterlerine geçirmesini istedi fakat hiç konuşmadı. Örnek olarak yazilan egzersizleri cevaplandirmadan sadece yazdirdi. Konu anlatimina dair birşey gozlemleyemedim. İkinci ders sınav kağıtlarını dağıttı ve onun üzerine konuştular. Daha sonra kitaptaki etkinliklere devam etti. Erdi Bugay 7-B Ders: 3-4 İki derste de passive voice ile ilgili alıştırma yaptılar. Gerekli olduğunda öğretmen hatırlamadıklari noktalar icin öğrencilere konu tekrarı yaptı.Akilli tahtadan kitaptaki örnekleri cevaplandırlar ve konuyu pekişirdiler. Dersin sonunda ise passive voice ile ilgili akilli tahtadaki oyunu oynadilar.
Comments
Post a Comment