Esin Özertuğrul 6-A Ders: 1-2 Dersin başlangıcı olarak daha önce ödev olarak vermiş oldugu paragrafları okuttu. Öğrencilerin yazmış olduklari paragraflar wild animals ile ilgiliydi ve öğrencilere feedback verdi. Daha sonra adjectives konusuna geçti. Tahtaya ed ve ing ile biten adjectiveleri ve bunlarla ilgili örnekleri yazdi. Öğrencilerinde bunlari defterlerine geçirmesini istedi fakat hiç konuşmadı. Örnek olarak yazilan egzersizleri cevaplandirmadan sadece yazdirdi. Konu anlatimina dair birşey gozlemleyemedim. İkinci ders sınav kağıtlarını dağıttı ve onun üzerine konuştular. Daha sonra kitaptaki etkinliklere devam etti. Erdi Bugay 7-B Ders: 3-4 İki derste de passive voice ile ilgili alıştırma yaptılar. Gerekli olduğunda öğretmen hatırlamadıklari noktalar icin öğrencilere konu tekrarı yaptı.Akilli tahtadan kitaptaki örnekleri cevaplandırlar ve konuyu pekişirdiler. Dersin sonunda ise passive voice ile ilgili akilli tahtadaki oyunu oynadilar.
Teacher's Name: Erdi Bugay Grade: 8A Hours: First and second hours Course Book: İngilizce Teog Test Kitabı (ilk saat), Moonlight (ikinci saat) Subjects Covered: Science General Notes: Yine önce ödev kontrolü ama sadece kim yaptı diye bakmayıp aynı zamanda sözel olarak da soruları cevaplıyorlar. Öğrencilerin kitaplıkları dışarda, kitap değiştirmek zorunda olduklarında sınıfta karmaşa meydana geliyor, dışarı çık, kitabı al, gel; tekrar kontrol etmesi zorlaşıyor. Hoca tahtaya bilinmeyen kelimeleri yazıyor ama bunları türkçe anlamları ile veriyor. Exp: hearing impaired-duyma engelli, the people who can't hear or lose hearing ability gibi açıklayabilirdi. Çocuklar texti karışık okudu, sen devam et diyerek çocukların dikkatini çekebildi. Fakat çocukların pronunciation hatalarını directly düzeltiyor, peer correction ya da söylediği şeyi tekrar ederek hatasını fark etmesini sağlayabilir. Teacher's Name: Zeynep Tüzün Grade:7A Hours: Third and fourth hours Course Book:Check ...
Teacher: Fatma Karakuzey Class: 2-A Hours: 1 Öğrenciler ders boyu hevesli değillerdi, dikkatleri dağınıktı. Hoca ders başında ödevlerini yapanları övdü. Sonrasında Picture Dictionaryı booktan matching yaptılar. Bir öğrenci Trolley kelimesinin ne oldugunu anlayamadı, hoca çok güzel açıkladı jest ve mimikleriyle. Daha sonra puzzle aktivitesi yaptılar. Yemek saati yaklaştığı için çocukların derse olan dikkati büyük ölçüde dağıldı. Teacher : Hilal Üstek Sağlam Class : 4-B Hours: 1 Subjects covered: Adjectives Öğrenciler, adjectiveleri kullanarak( dirty, clean,noisy etc...) living in the country/city yaşamını karşılaştırdılar. Bu etkinlikteki amaç adjectiveleri kullanarak cümle oluşturmalarıydı. Bir sonraki etkinlikte öğrenciler adjectiveleri kullanarak compare yaptılar. Öğrenciler bu etkinlikleri sevdiler. Bir öğrenci living in the country deki 'country' sözcüğünü ülke olarak anladı hoca hemen gerçek anlamını açıkladı.
Comments
Post a Comment