1.Saat Teacher’s Name: Başak Arslan Grade: 3-B Hours:1 - 2. Saat Teacher's Name: Kübra Zafer Grade: 3-C Hours: 1 Subjects Covered: School Items 15 dakika ders işlendikten sonra sınıf konferansa gitti. Bu 15 dakika içinde kitaplarından bir aktivite yaptılar, names of school items ile ilgili bir aktiviteydi. Tahtada matching ve boşluk doldurma tarzı bir şeyler yaptılar. 3. Saat Teacher's Name: Başak Arslan Grade: 3-A Hours: 1 Course Book: Star Kids 2 Subjects Covered: Animals Derse oyun oynayarak başladılar. Bir öğrenci seçiliyor, gözleri kapatılıyor, ve bir animal seçip onun resmini gözü kapalı bir şekilde çizmesi isteniyor. Sonra seçilen hayvana ne kadar benzediğine bakıyorlar. Gerçekten bu oyunu oynarken eğlendiklerini gördüm. Sonra bu sefer çizilecek hayvanı sadece çizecek öğrenci biliyor, bu hayvanı öğretmen seçiyor, öğrenci tahtaya bu hayvanı gözü kapalı bir şekilde çizdikten sonra sınıf hangi hayvan olduğunu bulmaya çalışıyor. Çocuklar bi...
Teacher's Name: Erdi Bugay Grade: 8A Hours: First and second hours Course Book: İngilizce Teog Test Kitabı (ilk saat), Moonlight (ikinci saat) Subjects Covered: Science General Notes: Yine önce ödev kontrolü ama sadece kim yaptı diye bakmayıp aynı zamanda sözel olarak da soruları cevaplıyorlar. Öğrencilerin kitaplıkları dışarda, kitap değiştirmek zorunda olduklarında sınıfta karmaşa meydana geliyor, dışarı çık, kitabı al, gel; tekrar kontrol etmesi zorlaşıyor. Hoca tahtaya bilinmeyen kelimeleri yazıyor ama bunları türkçe anlamları ile veriyor. Exp: hearing impaired-duyma engelli, the people who can't hear or lose hearing ability gibi açıklayabilirdi. Çocuklar texti karışık okudu, sen devam et diyerek çocukların dikkatini çekebildi. Fakat çocukların pronunciation hatalarını directly düzeltiyor, peer correction ya da söylediği şeyi tekrar ederek hatasını fark etmesini sağlayabilir. Teacher's Name: Zeynep Tüzün Grade:7A Hours: Third and fourth hours Course Book:Check ...
1. Class: Teacher's Name: Stella Havuçoğlu Grade: 2C Hour: 1 Course Book: Smiles 2 Subjects Covered:Present continuos tense, weather conditions Öncelikle öğretmen derse geldiğinde sınıfta çocuklar arasında bir tartışma vardı. O sorunu çözmeden derse başlamadı. Onlara sakince sorular sordu ve ne olduğunu anlamaya çalıştı. Daha sonra onlara birbirlerinden özür dilemelerini istedi ve derse başladı. Derse ilk olarak video ile başladı. Çocuklar pür dikkat izledi ve onunla ilgili soruları cevaplarken konuyu, yeni başladıklarından dolayı bilemeyip yanlış yaptılar. O anda hemen tahtaya kuralları yazmaya başladı. Şuan ne yapıyorum dedi. Kendinden yola çıkarak şimdiki zamanı anlatmaya, örnekler yazmaya başladı. Gayet başarılıydı. Konuları şimdiki zamandı ve hava durumuyla ilişkili olarak o konuyu ele alıyordu. Tam kar başladı ve çocuklara dışarı bakmalarını söyledi ve karın yağdığını söyledi. Büyük bir şanstı çünkü izlenilen videoda da kar yağıyor ve çocuklar kardan adam yapıyordu...
Comments
Post a Comment