16.03.2018 Türkan Etiz

2E

Unofficial teaching’imi yaptim. Bunun icin bir worksheet kullandim. Peer’im beni gozlemledi. Konumuz present continous tense idi. Sinifimiz oldukca sorunlu bir sinifti, ogretmenin sozu dinlenmiyor ve ingilizce bilgileri oldukca zayif. Bu sinifta yapmak istememin sebebi aslinda mucadele etme becerimi olcmekti fakat bu kadar zayif bir ingilizce sinifinda iki ogretmenin bulunmasi gerekli bence, cunku ogrenciler worksheet’i tek baslarina yapamiyorlar beraber yapmaya kalktigimizda da dinlemiyorlar. Sadece tek bir ogrencinin ingilizceye ilgisi var. Sonuc olarak sinif seviyesinin ve duzeninin ne kadar onemli oldugunu anlamis oldum.


2B
2saat
1.saat Present continuos konusu isleniyordu. Bir worksheet uzerinden hem sorular cevaplandi hem de konu pekistirildi. Ogretmen tahtayi kullanarak sorulari ve cevaplari yazdi. Ogrencilerden birkaci huzursuzluk cikarmaya calissa da ogretmen bunu profesyonelce engelledi. Ogrenciler sorulari cevapladilar, sorularin icerisinde olumsuz cumle kurma, soru sorma gibiki birtakim yonergelerde vardi. Herhangi bir olumsuz davranis gozlemlemedim, oldukca yararli bir dersti. 2.saat Worksheet’i cevaplamaya devam ettiler. Ogrenci wait’in tanimini sordu fakat bazen sadece ingilizce konusmak mi dogru diye dusundum, ogretmen o an tam olarak yanitlamadi cunku yapmakta oldugu bir aktivite vardi zaten, bir de wait’in tanimi icin dusunmesi gerekirdi. Belki sadece turkce soyleseydi ogrenci wait’in ne oldugunu anlardi.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018