Cansu Akyol 13.03 Classroom Observation

1.ve 2.ders - 8A
Öğretmen: Erdi Bugay
Öğrencilerin ödev kontrollerini ben yaptım. Sayfa 46-52 arasını yapıp yapmadıklarına bakıp soruların üzerinden geçtik. Anlamını bilmedikleri kelimeleri tahtaya yazdık. Sonra hoca sınav sonuçlarını sınıfa dağıttı genel olarak sınav hakkında konuştular ama soruların üzerinden geçmediler nedenini anlamadım.
2.Ders Moonlight kitabından test soruları boşluk doldurma aktiviteleri yaptılar. Her zamanki gibi asıl odak noktası kelimeydi. Anlamı bilinmeyen kelimeler hocaya söyleniyor hoca da hep ingilizce açıklayıp Türkçe yazıyor. En son da ilk defa Erdi hocanın dersinde dinleme etkinliği yaptılar. Diyalog dinleyip ona göre bir tablo tamamladılar. Ardından da 2 kişi sesli okudu. Bu hafta Erdi hoca çok gergindi, gözleri kan çanağıydı sağlık sorunu olabilir. Normalde hemen sinirlenip bağırmaz bile fakat en ufak bir konuşma ya da başka bir şey yapıldığını gördüğü herkese çok bağırdı. O yüzden sınıfın genelinde bir huzursuzluk oluştu. Zaten öğrencilerin 3.ders inkılap sınavı vardı son 10dkyı susarsanız çalışmanız için bırakacağım dedi hoca sonra konuşanları gördükçe vermeyeceğim dedi birkaç öğrenci gizlice sıra altından çalıştı :D

3.ve 4.ders - 7A
Öğretmen: Zeynep Tüzün
Check it out kitabından geçen hafta yarım kalan metin okundu soruları hızlıca tekrar gözden geçirildi. Soru cevaplama kısmını Zeynep hocaya Buse'ye devretti. Buse test sorularını çocuklarla beraber cevaplandırdı. Daha sonra Zeynep hoca derse dönüp metin içindeki anlamını bilmedikleri kelimeleri ingilizce anlatıp ingilizce tahtaya yazdı. Hoca eğer uslu dururlarsa 2.ders onlara Kahoot oynatacağını söyledi ve cidden öğrenciler uslu durmaya çalıştı. Konuşmayan konuşanı uyarıyordu sus yoksa oyun oynayamayacağız diye. 2.ders hoca Kahoot oynattı 5-6 tur sonra oyunu bana devretti. Conditionals type 0,1,2,3 karışık soruları sırayla sesli okuyup şıkları hızlıca okuyup ( bir yandan tahtada görüyor soruları herkes tabi ) çocuklar birbiriyle yarıştı. Doğru cevap ortaya çıkınca da neden doğru olduğunu bazen onlara sordum bazen cümle yapısına baktırdım bazen de mantık olarak neden type 2 ya da 3 olduğunu açıklayarak gittim. Eğer mesela doğru cevap b ise ama birçok kişi a yapmışsa neden a doğru diye düşündünüz diye sordum ve onun üzerinden cevapları açıkladım. Bu sefer sesimi çok daha yükseltip kontrol edebildim.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018