Damla Okçu Third Week Classroom Observation
27 Şubat 2018 Salı
Ders:1-2
Öğretmen: Esin Özertuğrul
Sınıf:6-A
Sınıfa girer girmez öğrenciler ödevlerini yapmadıkları için en az 20 dakika azarlandılar. Dersin yarısı bağırarak ve kızarak geçti. Daha sonra öğretmen sınıfa bir kağıt dağıtıp hangi ödevleri yapıp yapmadıklarını yazdılar. Liste dolaştıktan sonra öğretmen tahtayı açup "Dojo" adlı programda yapmayanlara puanlar verdi . Dersin yarısından çoğu boş geçti. dersin son 10 dakikasında öğretmen tahtaya already, yet just sözcüklerini yazıp yanlarına anlamlarını yazdı. altına da örnek örnek cümleler yazıp öğrencilerin deftere geçirmesin bekledi ve ders bitti.
İkinci derste ise yine akıllı tahtadan kitap açılarak kelimelere bakıldı ve alıştırma yaptılar. Kalan son 15 dakikada da akıllı tahtadan already,just,yet ile ilgili oyun oynadılar.
Ders:3-4
Öğretmen: Erdi Bugay
Sınıf:7-B
İlk ders din kültürü sınavı vardı bizde sınavı gözlemledik. İkinci ders öğretmen tahtaya adjectivelerin başına gelen olumsuzluk eklerini yazdı (un,im,ir...vs.) . Sonra öğrenciler bunlarla ilgili örnek cümle kurdu.
Ders:1-2
Öğretmen: Esin Özertuğrul
Sınıf:6-A
Sınıfa girer girmez öğrenciler ödevlerini yapmadıkları için en az 20 dakika azarlandılar. Dersin yarısı bağırarak ve kızarak geçti. Daha sonra öğretmen sınıfa bir kağıt dağıtıp hangi ödevleri yapıp yapmadıklarını yazdılar. Liste dolaştıktan sonra öğretmen tahtayı açup "Dojo" adlı programda yapmayanlara puanlar verdi . Dersin yarısından çoğu boş geçti. dersin son 10 dakikasında öğretmen tahtaya already, yet just sözcüklerini yazıp yanlarına anlamlarını yazdı. altına da örnek örnek cümleler yazıp öğrencilerin deftere geçirmesin bekledi ve ders bitti.
İkinci derste ise yine akıllı tahtadan kitap açılarak kelimelere bakıldı ve alıştırma yaptılar. Kalan son 15 dakikada da akıllı tahtadan already,just,yet ile ilgili oyun oynadılar.
Ders:3-4
Öğretmen: Erdi Bugay
Sınıf:7-B
İlk ders din kültürü sınavı vardı bizde sınavı gözlemledik. İkinci ders öğretmen tahtaya adjectivelerin başına gelen olumsuzluk eklerini yazdı (un,im,ir...vs.) . Sonra öğrenciler bunlarla ilgili örnek cümle kurdu.
Comments
Post a Comment