ECE BUYURAN 13.03.2018 OBSERVATION REPORT

2C STELLA HAVUÇOĞLU
TOPIC: CLOTHES
HOUR:1
Stella hoca sınıfa 15 dakika geç geldi ve sınıfta bütün öğrenciler itişmeye, gürültü yapmaya başladı. Bende hemen hepsini yerine oturttum ve kimler oyun oynamak ister dedim. Onlara adam asmaca oynattı ve bütün sınıf çok eğlendi. Hepsini aktiviteye katmaya özen gösterdim. 2 oyundan sonra dersin hocası geldi. Çok teşekkür etti. Sınıfı selamladı ve kitaplarından sayfa 70 deki aktivitileri yapmalarını istedi. Onlara aktiviteleri bitirdikten sonra onları teker teker kontrol edeceğini ve onlar yaparken  hepsine tek tek bakacağını söyledi. Bende bu esnada eğer isterse ona yardımcı olmak istediğimi söyledim ve seve seve kabul etti. Bu sayede 1 aktivitem daha bitmiş oldu. Bende hocanın ilgilenemediği çocuklara yardımcı olmaya çalıştım. Yaptıklarını kontrol ettim. çoğunun spelling hataları vardı onları düzelttim. Bazısı halen yanlış sayfadaydı, onları uyardım ve ders böylece bitmiş oldu.

2B FATMA KARAKUZEY
TOPIC: BODY PARTS
HOURS:2
Hocamız dersin sadece 20 dakikasını işledi ve geri kalanı sınıf öğretmenine vereceğini bildirdi. Body partı öğretirken akıllı tahtadan body partların olduğu bir aktivite açtı ama hiçbiri yazmıyordu. Çocuklar kelimeleri spell etti.

2D MERVE METİN
TOPIC: PRESENT CONT TO TELL WHAT PEOPLE ARE WEARING
2. OFFICIAL ders anlatımımı yaptım.


Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018