Erdem ÇAL 20.03.2018

1 ve 2. ders Esin Özertuğrul 6-A İlk saat unofficial sunumumu yaptım. Konu olarak modals işledim. Genel anlamda dersin iyi geçtiğini söyleyebilirim. Ders öğretmeninden de olumlu dönüşler aldım fakat, derse başlarken akıllı tahtayla ilgili bir kaç ufak sıkıntı yaşadım. Bu durum bende biraz gerginlik yarattı ve ilk 10 dakika biraz heyecanlı ve stresli geçti ama sonlara doğru toparladığımı düşünüyorum. Beni sıkıntıya düşüren diğer bir durumsa öğrenciler gereğinden fazla sessiz olmalarıydı. Onları konuşturmak için biraz fazla çaba sarfetmek zorunda kaldım. İkinci saat ise çarşamba günü olan ingilizce sınavları hakkında öğrencilere uyarılar yapıldı ve sınava yönelik çalışmalar yapıldı. 3 ve 4. ders Erdi Bugay 7-A 3. saat sınav olduğu için gözlem yapamadık. 4. saat ilk official sunumumu yaptım. Wish clause anlattım. Sunumun pek iyi geçtiğini söylenemez. Time management konusunda sıkıntı yaşadım çünkü ders anlatımından sonraki ilk aktivitede gereğinden fazla zaman harcamak zorunda kaldım. Yaşadığım en büyük problem sınıf yönetimiydi. Ders hocası da bu konuda bize uyarılarda bulunmuştu zaten. Kendisi 7-A için girdiği en zor sınıf olduğunu söylemişti. Zaman zaman sesimi gereğinden fazla yükseltmek zorunda kaldım.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018