06.04.2018 Naz Kolsan

Ders: 8B
Ogretmen: Erdi Bugay
Saat: 1 

Test cozduler. Sinif sessizdi. Gozlemlenebilecek pek bir sey oldugunu soyleyemem. Ekleyebilecegim tek sey ogrencilerin ogretmenle Turkce konusmasi fakat ogretmenin Ingilizce cevap vermesi. That’s weird.

Ders: 2E
Ogretmen: Merve Metin
Saat: 1

Bu derste ilk official teaching’imi yaptim. “Hard to handle” bir sinif oldugunu biliyorum ama onlara bir seyler ogretmeyi de cok istedigim icin bu sinifi tercih ettim. Bugun gecen haftalara gore behave edis sekilleri beni biraz daha sasirtti. Zaman gectikce disiplin algilarinin olustugunu dusunuyorum. Konulari “the neighbourhood” oldugu icin onlara once bir town’i anlatan bir video izlettim. Videodaki kelimeleri gostermelerini istedim bir parki anlatirken (tree, mountain, flower, river). Videoda school, hospital, market gibi yerler gosteriliyordu, onlari konusmaya tesvik etmek icin bazi sorular sordum (where does a person go if she gets ill?). Sonra prepozisyonlari da kapsayan bir aktivite yapmalarini istedim. Prepositions konusu henuz oturmamisti saniyorum ki cunku between near gibilerini yapmakta zorlandilar, ben de ogrencilerin benimle olan konumlarini kullanip hatirlamalarini sagladim. Keyifli bir dersti fakat ogrencilerin bircogunun ozel ilgiye ihtiyaci var. Peer’imin da yardimiyla aktiviteyi gecirmeleri kolaylasti. 

Ders: 2B
Ogretmen: Fatma Karakuzey
Saat: 2


Bugunku konulari saatlerdi. Ogretmen bir onceki derste saatleri aciklamis olmasina ragmen tahtada tekrar revision yapti cunku bu yastaki ogrencilerin surekli maruz birakilmaya ihtiyaci var. Daha sonra kitaptaki aktiviteyle devam ettiler. Derse katilmayan ogrenciler de aktif olmaya tesvik edildi. Bugun dikkatleri biraz daginik olmasina ragmen Fatma Hoca handle etmede hic sorun yasamadi. 2. saatte de defterlerine quarter’i iceren bir saat ornegi cizmeleri istendi. Karsisina da saatin ne oldugunu cumleye doktuler. Hepsininkini incelemek uzun surdu ama hatalari duzeltildi. 

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018