Buse Akgün 17.04.2018 Classroom Observation

Ders: 1-2
Öğretmen: Esin Özertuğrul
Sınıf:6-A
İlk ders, dersin ilk 10 15 dakikasi öğrencilerin proje ödevlerini kontrol etti. Herkesin gerekli ve yeterli materyallere sahip olup olmadıklarını belirledi. Daha sonra akıllı tahtadan çeşitli oyunlar oynattı. Ders işlemeye yönelik birşey gözlemleyemedim.

İkinci saat ben 2. Official sunumumu yaptım. Konum relative clauses idi. Ders genel olarak güzel geçti önce seyahat etmek konusuyla ilgili konuştuk  daha sonra Stonehenge ile ilgili bir video izlettim. Daha sonra icinde relative clause gecen ve yine Stonehenge ile ilgili bir reading text okuttum. Text in üzerinden konuyu özet geçtim daha sonra relative clauses ile ilgi alıştırma kağıdı dağıttım. Dersimden genel olarak memnun kaldım. Fakat  sesimin tonunu daha iyi ayarlamam gerektiğini ve öğrencilerle biraz daha iletişim halinde olmam gerektigini farkettim.

Ders: 3-4
Öğretmen: Erdi Bugay
Sınıf: 7-B
İlk saat Erdem Çal 2. Official sunumunu yaptı. Konusu reported speech idi. Warm up aktivitesini çok başarılı buldum. Winning lottery konusundan bir warm up yaptı ve öğrencilere ikramiye kazanırlarsa  para ile ne yapacaklarını sordu ve cevapları reported speech olarak tahtaya yazdi. Daha sonra içinde reported speech geçen bir text okuttu ve text üzerinden konuyu anlatti. Daha sonra direct speech i reported speech e çevirme alıştırması dağıttı. Fakat bu alıştırma biraz daha contextualised olmalıydı. Genel olarak dersi başarılı ve verimliydi.

İkinci saat Damla Okçu 2. Official sunumunu yapti. Onunda konusu  reported speech idi. İlk olarak Harry Potter in trailer ini izletti. Videoda öğrencilere okul kurallarına dikkat etmelerini söyledi.  Daha sonra Harry Potter context i üzerinden  direct speech i reported speech e çevirme egzersizi dağıttı. Öğrenciler bunda biraz zorlandi. Damla ise her öğrencinin yanına gidip yardımcı oldu. Bu classroom management konusunda biraz sıkıntı yarattı. Daha sonra yine kurallar ile ilgili bir free aktivite ile dersi sonlandırdı.  Genel olarak dersi iyidi fakat sınıfa biraz daha hakim olması gerekirdi.


Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018