Buse Çetin 03.04 Class Observation

Teacher's Name: Erdi Bugay
Grade: 8A
Hours: First and second hours
General Notes: İlk saat çocuklar deneme çözdü sadece. İkinci saat benim official sunumum vardı. Hocam anlatamaya gerek yok görüyorsunuz 😂 Aslında konumu sınıfa açıkladığım andan sınıftan gelen negatif elektrikle başladı ders. Daha önce Harry Potterı ünite olarak işlemişler o yüzden baştan çok sıkıcı diye baktıkları için asla ders dinleme taraftarı değillerdi. Ama ben lesson planimi attığımda hoca beni bu konuda uyarmamıştı. Daha öcnce çocuklarla reading çalışması da yapmadığım için timing konusunda çok büyük sorun yaşadım çünkü bi aktivite sadece yarım saat sürdü. Çocuklara bilmediğiniz kelime var mı diyorum yok diyolar ama soruları cevaplarken de ben bu texti anlamadım kelimeleri bilmiyorum diyorlar. Kısıtlı bir zaman diliminde tüm kelimeleri veremem onların bana teki vermesi gerekiyor ki ordan ilerleyeyim. Ama bu zamana kadar gözlemlediğim sunum yaptığım 8adan bambaşka bi 8aydı bu sefer. Enerjilerini derse yönlendirmekten ziyade hep kendi aralarında grup grup sorun çıkardılar en olabildiğince yönetmeye çalıştım.


Teacher's Name: Zeynep Tüzün
Grade: 7A
Hours: Third and fourth hours
General Notes: 3. Saat Cansu'nun official sunumu vardı. Zeynep hocanın sürekli yaptığı şey sunum yapan öğrencinin sunum zamanından ve otoritesinden yer bir şekilde tahtada konuşması. Şimdi Cansu size şunu anlatacak böyle yapacak siz de uslu durun gibisinden konuşma iki taraftan da kötü e o zaman warm upin amacı nedr bu sunum yapan insanı zora sokar. Gariptir bugün de çıt çıkmayan sınıftan siz varsınız diye gürültü eksik olmadı. Cansunun ilk sunumlarına bakarsak gerçekten sesini kullanışı hakimiyet kuruşunda büyük bir ilerleme ve rahatlık var. Karşılaştığımız en büyük sorun bu Cansuya özgü değil grup aktivitesinde çocukları kontrol edemememiz. Yani herhangi bir gruba yardım ederken arkamızdaki her grup neredeyse deliriyor aynı anda da her grubu nasıl kontrol ederiz bilemem. Bence Cansu tahtayı da bu sefer gayet iyi kullandı. Bana sadece instructionları çok uzun geldi. Bir de Cansudan kaynaklanmayan bir timing problemi oldu ama yine de Cansunun zaman bittikten ve çocuklar e ama break time değil mi cümlelerinden sonra lesson planını tamamlamaktansa dersi bitirmesi gerekiyordu.
4. Saat kitaptan bir reading aktivitesi yaptılar aktiviteyle ilgili news yazmalarını istedi hoca ardından da birini tahtaya yazıp active passive diye üzerinde oynamalar yaptılar.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018