Cansu Akyol Observation Report 03.04.2018

1.ve 2. saat 8A
Öğretmen: Erdi Bugay
İlk ders yine tamamen ödev kontrolü ile geçti
2.saat Buse 2. Official teachingini yaptı. Konusu like/dislike must/have to. Ders planını beğendim aktiviteler güzeldi. Sınıf normalde daha canlı ve konuşkan olurdu ama Busenin şansına çok durgunlardı ve kimse modunda değildi. Bu yüzden time management problemi yaşadı ders planının yarısını anca işleyebildi. Moralinin bozulduğunu hiç belli etmedi gayet neşeli özgüvenli aktif ve çocukları derse dahil etmeye çalışarak tüm bir saati verimli geçirmeye çalıştı. 

3.ve 4. saat 7A
Öğretmen: Zeynep Tüzün
3.saat ben 2. official teachingimi yaptım. Konum filmlerle alakalı kelimeler ve passive voice. Başta emin değildim ama tam zamanında etkinlikleri yetiştirebildim. Normalde 7A sınıfı çok konuşkan değildir etkinliklere katılmazlar ama warm up ve 1.aktiviteye katılım fazlaydı. Bu beni daha da motive etti. Biraz daha uzun tutabilirdim ama diğer etkinlikler yetişmeyecek korkusuyla 15 dk sonra diğer etkinliğe geçtim. 2.aktivitede çocuklar cümleleri sıralarken biraz zorlandılar elimden geldiğince her gruba yetişip yardım etmeye çalıştım ipuçları verdim. Zeynep hoca revision dersi yapmamı istediği için gramer kurallarını hatırlatmadım inductive olsun istedim fakat 2 ve 3.aktivite arası kuralı tekrar hatırlatma gereği duydum zorlandıklarını görünce. 3.aktivitedeki izlettiğim 3 dakikalık Hachi filminden alıntı hepsinin çok hoşuna gitti. Hepsi çok iyi takip edip hangi olay oldu hangi olay olmadı yakalayabilmişler. Bilinmeyen kelimeler üzerinden geçildi tahtaya yazıldı. Gerginlikten bazı ilgisiz ya da konuşan öğrencileri kimi zaman yoksaymış olsam da genel olarak durumdan memnunum.
4. saat ise Zeynep hoca I am the journalist etkinlik kitabından bir reading okutturdu, bilinmeyen kelimeler tahtada işlendi. Daha sonra kitapta her reading sonrası boş bir sayfa var çocukların hikaye hakkında yaratıcı bir haber köşesi yazmaları bekleniyor ve reading metinleriyle alakalı resimli stickerlar var onlar yapıştırılıyor. Onları da yaptıktan sonra hoca en son çocukların yazılarından bir tane seçip tahtaya yazdı. Bir tane öğrenci seçip passive voice ları daire içine almasını istedi daha sonra hep beraber onları active forma çevirdiler.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018