Erdem ÇAL 17.04.2018

Esin Özertuğrul 6-A 2 saat ilk saatin ilk 10-15 dakikası ödev kontrolü ile geçti. daha sonra öğrenciler bu hafta hiç oyun oynamadıklarını oyun oynamak istediklerini söylediler ve dersin geri kalanında akıllı tahtadan oyun oynayarak geçirdiler. Ders işlenmedi. ikinci saat Buse Akgün 2. official dersini anlattı. konu olarak relative clause anlattı. Lesson plan bakımından hiç bir sıkıntı yoktu eğlenceli aktiviteler bulmuştu ve inductive bir ders hazırlamıştı. içinde relative clause cümleleri barındıran stonehedge hakkında bir reading parçası üzerinden dersini işledi. Fakat, dersi daha interactive hale getirme konusunda biraz sıkıntı yaşadı. Öğrencilerini konuşması için daha fazla motive etmesi gerekiyordu. Sınıf içinde biraz daha dolaşarak öğrencilerle daha fazla iletişime geçmezi gerekirdi. Erdi Bugay 7-B 2 saat ilk saat ben 2. official sunumumu yaptım. konum reported speech ti. lotoyu kazanan bir aile ve mahallede bununla ilgili yayılan dedikodularla ilgili bir reading text buldum bu yüzden warm up kısmında öğrencilere lotoyu kazansanız ne yapmak isterdiniz diye sordum ve söyledikleri cümleleri reported speech formunda tahtaya yazdım daha sonra passage içinde bilmediklerini düşündüğüm kelimelerin üzerdinden geçtim ve parçayı read aloud yapmalarını istedim. son aktivite olarak da bir çalışma kağıdı verdim fakat çalışma kağıdını biraz daha contextualized hale getirmeliydim. onun dışında çok keyif aldığım ve interaction oranı yüksek bir ders oldu. ikinci saat damla okçu ikinci official dersini anlattı. benim işlediğim dersi pekiştirmek amacıyla aktiviteler hazırlamıştı. aktiviteleri harry potter contextine oturtmuştu. fikir olarak çok güzel ve öğrenciler için çok ilgi çekiciydi fakat işleniş bakımından bazı sıkıntılar vardı. clear instructions and more interaction was needed.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018