Kardelen Ozel 11.04.2018 Observation Notes


Sınıf: 6B
Öğretmen: Hande Özkan

Normalin aksine bu ders tamamen grammar based bir dersti ve grammar deductive olarak öğretildi,
adverb ve adjectiveleri öğrendiler, bored vs boring gibi. Daha sonra da aktivitelerini yaptılar. Hande hoca çok destekleyici bir öğretmen ve sınıfta kontrolü çok iyi, genel olarak güzel bir dersti.

Sınıf: 6C
 Öğretmen: Michael

Derste 10 dakikalık bir speaking aktivitesi yaptırdım, bence çok güzel geçti, öğrencilerden bazıları konuşmaya isteksizdi fakat yine de katılmak isteyen öğrenciler de oldu, hiçbirini zorlamadan konuşmaları için cesaretlendirmeye çalıştım. Michael seçtiğim videonun çok uygun olduğunu söyledi ve 98 puan verdi. Bu sınıdta classroom management problemi yaşamadım çünkü sınıf cidden çok uslu ve dikkatliydi. Genel olarak başarılı bir aktivite olduğunu düşünüyorum.
Sevimin aktivitesi de eğlenceliydi fakat öğrencilere şimdiki zaman kullanarak cümle kurdurdu ve speaking class' a çok uymadığını düşündüm, çocuklar free konuşamadılar.
En son sınıfta tabu oynattık, genel olarak çok eğlenceli bir dersti.


Sınıf: 7A
Öğretmen: Erdi Bugay
Saat: 2

Erdi hoca derste passive all tenses hakkında bir exercise yaptırdı daha sonra ise Sevim ve ben 10 dakikalık sunumlarımızı yaptık. Sevim vocabulary verip o kelimelerle şiir yazdırdı ve öğrencilere müzik eşliğinde okuttu, eğlenceliydi fakat ciddi bir time management problemlemi vardı sunum gereğinden uzun sürdü ben kendi sunumumu son dakikalara sıkıştırmak zorunda kaldım, zaman kalmadığı için warm up bile yapamadan aktiviteye daldım, aktivitem bir listening ve partial dictation aktivitesiydi ve bence sınıf seviyesine tam uygundu fakat Erdi hoca yeterince beğenmedi, zamanın kalmadığını bildiği halde direkt aktiviteye dalmamı eleştirdi ve seçtiğim şarkının çok yavaş olduğunu ve aşk şarkısının uygun olmadığını söyledi, sınıfın seviyesi düşük olduğu için özellikle yavaş bir şarkı seçmiştim, fakat love song seçmemek konusunda ona katılıyorum. Bir diğer eleştiri ise aktiviteyi yeterince açıklamamam üzerineydi fakat instructionlarım gayet açıktı ve sınıfta Erdi hoca hariç herkes anladı. Özetle; tüm ders kapıya yakın durarak 5 kelime öğreten, en basit kelimeyi bile açıklamaya üşenip internetten türkçesini gösteren bir öğretmenden böyle haksız eleştiri almak bana göre üzücüydü.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018