Mervenur Gökçe - 27.03.2018

Hiç ders gözlemlemediğimiz bir gün olduğu için bu günü yazmayı unutmuştum.

sınıf: 2-a

unofficial dersimi yaptım. güzel geçmedi, yerlerine oturtmakta ve sınıfı kontrol etmekte zorlandım. oyun oynatmaya çalıştığım halde isteksizdiler. sorunsuz yapabildiğim tek aktivite çizgi filmlerin olduğu aktivite oldu. instructionları açık ve net verdiğim halde aktivitenin bittiğini görmezden geldiler, sıradaki aktiviteyi yaparken hala öncekinin kağıdını yanıma getirmeye çalıştılar. dersin bitmesine 5 dk kala aniden ayaklanıp kapının önüne koştular (öğle yemeği için sıra olmaya çalıştılar) önce kendi öğretmenleri yerlerine oturtturdu, sonra ben de bir şey yapamayacağımı anlayıp sıra olmalarına izin verdim.


sınıf: 4-b

yasemin official teachingini yaptı. sınıfla dersler zevkli geçiyor, o yüzden hazırladığı oyunu sevdiler ve kendilerini kaptırdılar. pek pürüz yoktu, sınıfta bir sorun çıkmadı. was/were öğrendiler, traditional bir ders olmadı.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018