Mervenur Gökçe classroom observation 10.04.2018

2-c:
micro teaching yaptım. ünite konumuz ''time to eat'', smiles ders kitaplarından işledim. like / don't like cümleleri kurmayı öğreniyorlar. sınıfı idare etmekte çok zorlanmadım, ama bazı noktalarda daha iyi olabilirdim. kısa diyalogları canlandırmaları için tahtaya ikişer ikişer kaldırdım, bunu çok sevdiler tahtaya çıkmak için hepsi el kaldırdı.

2-a:
üniteler tüm 2.sınıflarda aynı gittiği için onlar da time to eat ünitesindeydiler. kitaptan aktiviteler yaptılar, akıllı tahtada yiyecekleri heceleyerek puzzle yaptılar. yemek saati yaklaştıkça yine zapt etmek biraz zor oldu.

5-b:
bu dersi matematik dersiyle değiştirdikleri için iptal oldu.

4-b:
micro teaching yaptım, geçenki dersime göre daha çok oyun aktivitesi içeriyordu. yarışmayı sevdiklerini farkettim, o yüzden derse irregular verbs quiz ile başladım. ders işlenmesi kolay ve zevkli bir sınıf. daha sonra çocukları fotoğraf çekimi için götürdüler.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018