Sevim Özcan 10.04.2018 Class Observation Notes


Teacher:Mıchael O.
Sınıf:6/C

10 ar dakikalık 2 sunum yaptık. Kardelen  ilk sunumla başladı,Mıchael’ ın dersleri speaking üzerine kurulu, ve bence Kardelen’in aktivitesi çok güzeldi. Aktiviteye güzel bir warm up ile başladı. Sınavlar hakkında ne düşündüklerini,seçim yapmak zorunda kaldıklarında neler hissettiklerini ve kopya çekmeyle ilgili düşüncelerini sordu. Bir video izletip video da ders çalışmadığı için sınavda ne yapacağını bilmeyen bir kız vardi ,video yu durdurup sizce nasıl bir seçimde bulunacak dedi ve video bu şekilde tahminler üzerine kuruluydu. Çok değişik ve güzel aktiviteydi  ve bu aktiviteyi ‘’Don’t cheat, just do your best’’ diye güzel bir kamu spotuyla kapattı :D Ancak… Konu çocukların dikkatini hiç çekmedi ve kimse konuşmadı, doğal olarak konuşturmaya çalıştı, çok güzel sorular sorarak fakat sonlara doğru sadece bir öğrenci birkaç şeye cevap verdi,o da yanında oturduğum için biraz baskı hissetti konuşmak için.Aktivite güzeldi ancak o sessizlik beni korkuttu çünkü Kardelen den çok sessiz,ruhsuz bir sınıf devraldım. O gram sesi çıkmayan çocuklarla hayatım boyunca hiç unutamayacağım kadar güzel bir ders işledim. Ben böyle bir dersi 2016 da 12 Mart’ta(evet tarihi de hatırlıyorum :D ) çalıştığım zamanlardaki bir sınıfta , Makedon bir öğretmenle ortak ders işleyerek yapmıştım. O günden beri bu kadar keyif alarak işlediğim 2. Dersti.Çocukların gözlerinin içindeki mutluluk,ismimi öğrenmeye çalışmaları,yaa çok eğlenceliydi teacher bir daha geel diyişleri asla unutamıycağım  nitelikte güzel bir anı olarak bende kaldı ve sunum yaklaşık yarım sa sürdü.Ben durmadım,Mıchael da durdurmadı ve bana verdiği net mesajı yazdığı commentte de gördüm zaten J Keşke tüm sunumlarım böyle olsa

Teacher:Hande Özkan
Class:6/B

‘’Ed ve ing’’ adjectives lerle ilgili bir warm up aktivitesiyle derse başladı.Çocuklar kendi örnekleri söyledi Hande hocada tahtaya yazdı.Ardından Hande hoca anladıklarından emin olmak adına eksiltili cümleler vererek bu kez de çocukların tamamlamasını istedi.Ardından circle the correct one aktivitesi yaptılar tahtaya, cevaplarını kontrol etti ve son olarak ta Hande hoca dictation tarzında cümleler söyledi ve çocuklar adjectiveslerle ilgili örnekleri defterlerine yazdı,sınıf genel anlamda sessiz ve konuya odaklanmıştı.

Teacher:Erdi Bugay
Class:7/A
 İki saatlik dersin ilk saatinde passive voice konusu ilgili alıştırmalar yaptılar,ilk kez Erdi hocanın dersinde kelime yazma dışında bir şey yapıldığını gördüm.Çocukların cevaplarını kontrol etti ve tahtaya kendisi örnekler yazarak bunları passive voice’a çevirmelerini istedi,ardından bu cümlelerin Türkçe çevirilerini de yaptırdı.Bunu yaptırırken akıllarında daha iyi kalması için yaptırdığını söyledi, ve bence de olması gereken o.2. saatinde ise Kardelen ile 10 dakikalık sunumlarımızı yaptık. Kardelen yavaş ilerleyen bir aşk şarkısı vererek listening aktivitesi yaptırdı ve boşlukları doldurmalarını istedi.Bende  kelimeler vererek şiir yazmalarını istedim. Kardelenin sunumu için aşk şarkısının o yaş grubuna hitap etmediğini söyledi,bana da şiirin tanımını yapmalıydın çünkü poem’in ne olduğunu bilmeyen öğrenciler var dedi. Derste o kadar üst düzey kelimeler öğrenen öğrencilerden birkaçının poem’in ne anlama geldiğini bilmemesi garip tabiiki de..Genel anlamda ikimizin de sunumlarını başarılı buldu.


Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018