Naz Kolsan 04.05.2018

04.05.2018

Erdi Bugay

1 hour
 Yas grubu buyuk oldugu icin sinifin dikkatini toparlamak daha zor oluyor diye gozlemliyorum. Hoca sinifa girdiginde genelde baska seylerle ilgilendiklerini goruyorum. Ama Erdi Hoca’ya olan saygilarindan veya hocadan kotkularindan dersle ilgileniyormus gibi gorunuyorlar. Bunu hocanin assign ettigi testleri cozerkenki zoraki davranislarina dayanarak soyleyebilirim. Birkac test sonrasinda kontrol yaptilar. Bilinmeyen kelimeler uzerinden gecildi.

Merve Metin

1 hour
Birkac haftadir uzerinden gecilen present tense yine gunun temasiydi. Sinif “hard to handle” oldugu icin ogrenmeleri de guc oluyor. Bu kadar uzerinden gecilmesine ragmen ogrenciler hala cumle kurmada zorlaniyorlar. Kitaptan yapilan bazi aktiviteler sonunda ders sonlandi.

Fatma Karakuzey

2 Hours

Bugun, ben ve peer’im official teachinglerimizi yaptik. Dersin ogretmeni rahatsiz oldugu icin gozlemde Hakan Hoca’yla birlikte sinif ogretmeni yer aldi. Ikimizin de konusu Simple Present Tense’di. Ilk ders Turkan teaching’ini yapti. Pozitifligine ve ogrencilerle iletisimine hayran kaldigimi soyleyebilirim. Ogrenciler derse katilima istekliydi. Speaking iceren aktivitenin bir bolumunden cok keyif aldilar. Tek sorun ufak tefek gramer hatalari ve time management’ti. Onun disinda cok iyi gectigini soyleyebilirim. 2. saat ben teachingimi gerceklestirdim. Ogrencileri cok sevmeme ragmen kisiligimden dolayi oldugunu dusundugum bir mesafe sorunu yasadim. Aktivitelerim peer’im tarafindan da cok kaliteli bulunmasina ragmen uygulama kisminda seviyeye agir geldigini fark ettim. Buradaki hatam onlarin daha iyi seviyede oldugunu dusunmek oldu, cunku haftalarin cogunda bu tense islenmisti. Zaman konusunda da sikinti yasadigimi dusunuyorum. Her seyi dusunmek zorunda olmak belki de odak sorunu yasamama sebep oldu. Bunlarin yani sira, ogrencilere karsi ogretici ve anlayisli olmaya calistim. Aktivitelere istekli bir sekilde katildilar. Zar atmayi da keyifli buldular. Bu teaching’in kazandirdigi tecrubeden dolayi mutlu hissediyorum.

Comments

Popular posts from this blog

Sevim Özcan Class Observation Notes 8.05.2018

04.05.2018